maandag 14 mei 2012

Geswapt

Wat een ervaring...

Eerst en vooral een dikke merci aan Carolien Het keetje van Lien (check zeker haar fijne blog eens!)!!!
Merci voor een mooie eerste keer en super merci voor het meer dan fijne pakket!
Vol leuke, mooie, lieve dingen, alles apart én origineel verpakt (zij is echt enorm creatief!). Bij sommige dingen was het echt liefde op het eerste zicht. De envelop was ook een genot om in mijn brievenbus aan te treffen.
Het was mijn eerste keer swappen maar ik wil dit zeker nog doen.
Wat kan bloggen leuke gevolgen hebben...
En wat een fijne, lieve, creatieve  mensen zijn jullie toch!

Voor sommige dingen heb ik al direct een plaatsje gevonden (de vogel).
Dit is een van mijn Zen-plaatjes in ons huis, met een kitscherige maar heel mooie Bernadette van mijn overleden grootmoeder. Het is er zo een die beweegt als je er voorbij loopt of als je ze wat kantelt (hoe noem je zoiets?).

Jaja, het leven kan fijn zijn!!!

(Hopelijk krijgt Carolien mijn pakket snel én is ze er ook blij mee!)



6 opmerkingen:

  1. Haha leuk dat de vogel al een plaatsje heeft!! k ben blij dat je zo enthousiast bent, daar doen we het toch voor! Ik wacht geduldig op jouw post en plaats dan natuurlijk ook een berichtje!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fijn pakketje! Dat zal een feest zijn geweest om open te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk postpakketje zeg!! Altijd een feest hé om zoiets in je brievenbus te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Ik kom maar net piepen in Blogland, maar wat is het fijn!!! Iedereen is zo lief en er zijn zo veel leuke initiatieven zoals give aways en swappen... Jaja, de wereld is soms heel mooi!

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!