maandag 7 mei 2012

Koeien!!!

Koeien aaien, voeren, kijken,...

Gisteren super mooie koeien gezien En lief dat ze waren. Ja, koeien zijn echt wel een van mijn favoriete dieren! In het begin waren ze wat verlegen maar algauw kwamen ze gras uit mijn hand eten. Een koeientong is echt wel iets speciaals hoor ;)

Mijn dromen in verband met  koeien zijn:
1.zelf een of meer koeien hebben
2.aan een wei met koeien wonen, zoals bijvoorbeeld op onderstaande foto. Een huisje op 'den buiten' met zicht op de koeien in de wei. Helemaal zen!!!
Het zal bij dromen blijven vrees ik...
Maar ach, op zondag gaan wandelen en dan schatjes als deze tegenkomen is ook al fijn!

Maak er een fijne week van allemaal!!!

3 opmerkingen:

  1. Hey goed om te weten dat je zo van koeien houdt!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook weg van koeien! Als ik je blij kan maken met koeienstof...kijk dan even op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het gezien! Super mooi!!! Maar ik heb geen idee wat ik er zo direct met zou doen. En er waren al andere mensen die er ook gek op zijn zag ik. Vandaar dat ik dus niet gereageerd heb.
      Maar het ziet er echt wel super uit!!! En is echt een leuk initiatief!

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!