vrijdag 25 mei 2012

Mijnen hof

Ondertussen in 'mijnen hof'

Alé, op mijn koerke dus in feite...:
groeien mijn chinese kolen plots als kool, staat mijn 'kraambed' er nog goed bij, komen er al spruiten en radijzen op...

...groeit mijn vlinderstruik als gek, heb ik al mini frambozen en komt zelfs mijn Humo-cover al een beetje uit.
Enne, er is zelfs nog een beetje plaats om buiten te zitten ;)

Mijn vogelhuiske heeft de winter overleefd en de vogel ook, oef!
(in het echt is de kleur niet zo raar, weet niet wat er hier gebeurt is 'inside de camera'...)

Als eerbetoon aan mijn moemoe kunnen 'bellemannen' niet ontbreken.
Ja, dat moestuinieren en mijn voorkeur voor 'bomma-bloemen' heb ik echt wel van haar!

Geniet allemaal van het mooie, lange weekend en maak er iets moois van!

6 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n bloeiend tuintje bij jou! Nu met het mooie weer gaat het hard he? geniet van een lang weekend! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat groeit allemaal lekker daar bij jou.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met een paar dagen lekker warm weer kun je het haast zien groeien. Mijnaardbeien zijn in 1 week haast drie keer zo groot geworden. Radijsjes groeien ook lekker snel dus daar kun je straks snel van smullen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vandaag is alles weer giga veel groter, fijn hé!? En zeker de radijzen. We hebben gisteren ook nog een klein tomatenplantje gekocht én een herfstframboos en een witte besjes struik...
      Veel smullen dus!
      Liefs Els

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!