donderdag 24 mei 2012

Ratjetoe

Van alles wat dus...

Eerst en vooral alvast een tipje van de sluier in verband met DE koe. Mooi hé!?
Die komt later op onze zolder. Nu zijn we nog volop bezig die te transformeren in een leuke, gezellige lees- en werkkamer. Dat zal nog wel effe duren maar het resultaat gaat zeker de moeite zijn. Aangezien wij maar in een klein rijhuis wonen zal die extra kamer ook echt een enorm verschil maken. Ik kijk er al naar uit!

Het is ook eindelijk gelukt om bloemen, eigenlijk vooral gras, te plukken voor in mijn nieuw 'vaaske'.
Echt veel soorten bloemen zijn er blijkbaar nog niet langs de kant van de weg. Maar er waren wel al heel veel verschillende soorten gras en dat is ook heel mooi. En het wandelen deed deugd. Ik ben dus content!

Ik heb ook nog wat lapjes af, die ik graag alla 'wildbreien' wil gaan bevestigen. Nu nog ergens de moed vandaan halen...
Geniet nog van deze mooie, zonnige dagen!!!

2 opmerkingen:

  1. Leuk zeg!! Wil ik ook nog eens doen ;-) Jij hebt er ook een volger bij hoor!
    Fijn weekend!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci! Fijn weekend ook voor jou!!!
    groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!