donderdag 17 mei 2012

Roos again

2 'bloemekes'

 Als eerste bloemeke nog een roos. Ik heb deze geranium gekocht toen het nog veel te koud was om hem buiten te zetten. Nu zelfs de IJsheiligen gepasseerd zijn kan het natuurlijk gerust naar buiten...
Maar ik ben het al zo gewoon, hier bij mij in de keuken, dat ik het niet over mijn hart krijg. Die mooie bloemen fleuren binnenshuis de boel enorm op!
Zou het kwaad kunnen, een geranium binnen houden? Hij ziet er enorm gelukkig uit vind ik. Maar, ik merk wel dat de takjes en blaadjes niet echt stevig zijn. Komt dat door het binnen staan, iemand enig idee?

Het tweede 'bloemeke' is onze poes nummer 2: Caries.
Zij was natuurlijk jaloers op Sieriel, die enkele dagen geleden hier al te zien was   ;)
Aangezien Caries niet zo goed is in stilzitten (understatement) heb ik de foto door het raam genomen.
Caries is enorm levendig, moet alles gezien hebben en overal met haar neus bovenop zitten. Vandaar haar bijnaam 'curieus Carieske'...
Voor wie er nog aan moest twijfelen, 't zijn 2 schatjes!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!