zondag 10 juni 2012

Markt van Morgen

Shoppen!

Vanmiddag nog eens op de Markt van Morgen geraakt en het was weer FIJN!
Ik heb moois gekocht van Deborah : moois


Echt heel mooi hé!? En zo origineel verpakt, de oorbellen op het super schattige kaartje. Ze kosten dan ook nog eens maar 8 euro. Een super koopje dus, Deborah heeft er een grote fan bij!

De muziek vandaag was van Allie Sees (Lut Van Nooten) en die ken ik van op Zuiderzinnen. Ze klonk weer geweldig, live is ze echt een aanrader (op cd ook hoor)! Songs and Whiskey bijvoorbeeld is vol kracht én superontroerend, nog steeds mijn favoriet:


Als ik vrijdag de lotto had gewonnen dan was de markt nu bijna leeg geweest, echt waar. Zo mooi om te zien al die originaliteit en creativiteit, inspirerend!

Ahja, mijn eerste radijzen zijn klaar:


Mijn chinese kolen zijn gigantisch mislukt jammer genoeg. Ze groeiden als kool maar groeiden ook volledig de hoogte in ipv de breedte en staan nu in bloei!? Iemand enig idee wat er fout kan zijn gegaan?

Maak er een fijne week van!!!

2 opmerkingen:

  1. Hier ook een fan van Deborah, haar naaimachine-meisje vind ik geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk koopje inderdaad! En je eerste radijsjes, lekker biologisch.. dat wordt extra smullen!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!