vrijdag 27 juli 2012

Vingerhaken

Dankzij Susan...

Deze Susan heeft mij (met een goed gekozen 'how to filmpje') aan het vingerhaken gekregen!
Echt wel leuk en makkelijk, zij doet het al wandelend soms, ik voor de tv.


Nu ik het zo zie, als ketting zou dat niet misstaan hé!?
Maar ik deed er het volgende met:


De wereld een beetje vrolijker maken! Susan heeft een heel goed idee: als je ergens iets aan een boom ziet hangen, maak dan ook iets en hang het er bij. Leuk hé! En als er in je buurt nog geen boom is waar al iets in hangt, dan begin je er toch zelf een?



Fijne vrijdag!
Liefs Els


7 opmerkingen:

  1. ik leer ze in de klas ook vingerhaken, vinden ze altijd reuze, daarna met een haaknaald haken er al wat af...
    ik ga op zoek naar dienen boom, en àls ik hem vind hang ik er een bloemeke bij :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi thanks :). Ja en wat nog leuker is iets dat iemand anders zelf gemaakt heeft (een punniksel, vingerhaaksel, breisel, haaksel) om dat dan samen met je eigen maaksel in een boom te hangen of in een lantaarnpaal óf...

    Zo hangt er iets van jou, een gehaakt bloemetje, met punniksel en vingerhaaksel (mmm of dat dé juiste benamingen zijn weet ik niet, maar klinkt leuk ;)) van mij hier in Heerlense omgeving in een boom (maar dat wist jij al hihi).

    Vingerhaak ze!! Als je trouwens mijn blogpost, dag 224 mist en ook die van an angel each day...op een of andere manier krijg ik ze niet gepost...dus straks de pjoeter maar aanzetten...moet ik zowiezo doen om Postcrossingkaarten in te scannen hihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, de wereld een beetje vrolijker maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan altijd blij worden als ik zoiets tegenkom, dus ga zo door! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Els,
    Ik ben even op je blog aan het bijlezen, je hebt beslist niet stilgezeten. Leuk dat je zo geniet van je postswaps, heerlijk is dat he zoveel moois in je brievenbus te vinden! En het punnikken, heerlijk verslavend volgens mij. Geniet van ales! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welkom terug in 'blogland'! Fijne vakantie gehad?
      liefs Els

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!