zaterdag 25 augustus 2012

Gratis!

We -geven -weer -eens -wat -weg-dag:

Je leest het goed, je kan weer iets krijgen van mij! Namelijk: 2 kaarten voor Manifesta 9 in Genk, nog geldig tot 30 september. Het ziet er super boeiend uit maar is voor ons helaas iets te ver.
Wie ze graag wil, mailt mij maar en dan stuur ik ze zo snel mogelijk op. Het zou fijn zijn als je me iets terug stuurt, iets is dan gewoon een kaartje of briefje. Ik krijg graag post, vandaar.
Zoals deze leuke post van Kitty en haar zoon Noah :


Talent is dus duidelijk erfbaar!

Van de post van Evelien maakte ik ook nog wat badges:




En de lucht had zichzelf weer mooi gemaakt:


Maak er allemaal een super fijn weekend van!


Liefs Els

15 opmerkingen:

  1. Hey lieverd ik had al gezien (nou ja vanmorgen dus toen ik op bezoek ging bij Kittypinkstars ;)) dat je iets gewonnen had.
    Ik heb de week ervoor gewonnen en heb mijn stem aan jou gegeven hihi voor deze ronde :D.
    Leuke spullen maakt ze hè, die meid kan tekenen! Ik word er zo vrolijk van :) en ook van de post die ik van haar has gekregen. Jij hebt ook weer een mooi pakketje gekregen en leuk zijn de creaties van zoonlief Noah.

    Genk is niet te ver van ons weg, maar manlief houdt niet van kunst en ik heb ook niet zoiets van yess daar wil ik heen. Hopelijk mailt iemand anders die je er wel blij mee kunt maken.
    Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt voor je stem :D
      Ja Noah kan er ook wat van hé!
      Liefs Els

      Verwijderen
  2. Wij zijn er al geweest :-) Maar zeker de moeite!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heb toen de foto's gezien, knap!
      Maar nu ik tijdelijk ook op zondag werk, niet haalbaar voor ons om daar te geraken op een half dagje. Jammer...

      Verwijderen
  3. Haha, ja fijn dat de lucht dat gewoon zelf doet hè :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij ook een fijn weekend met mooie luchten! ♥

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid weer bij jou! Genk is me ook iets te ver, hopelijk kun je er iemand blij mee maken! Fijne zondag! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto van je mooi gemaakte lucht, straks kunnen we een clubke beginnen van luchtliefhebbers :0)
    (Ik vind Genk ook wat ver)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé Els, ik wil dolgraag nog een bezoekje brengen aan manifesta! Zijn je kaarten al weg? Anders wil ik graag met je ruilen voor wat leuks! Laat maar horen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ze nog! Mail je adres maar (mijn mail adres staat hiernaast ergens)! Dan komen ze zo snel mogelijk jouw kant op!
      Blij dat ik er iemand blij met kan maken!!!
      Liefs Els

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!