dinsdag 21 augustus 2012

Happy dinsdag

Klein maar fijn

Het zijn altijd de kleine dingen die het leven mooi maken hé!?
Zoals daar zijn:





Post van Evelien, die zelf geen blog heeft maar wel graag mee deed aan mijn 'postproject'! En die duidelijk mijn blog al gelezen heeft want het is 'pink post', woehoe! Merci voor al het moois lieve Evelien!!! Nog veel blog-leesplezier en wie weet begin je er zelf ooit een (het is een aanrader hoor!).


Bloemen uit eigen tuin! Iemand enig idee hoe die bovenste roze heet, die vind ik echt heel schoon! De blaadjes zijn precies hartjes. Ik heb dit jaar enkele zakjes met mengelingen gezaaid, vandaar dat ik geen idee heb wat wat is...







Maandag-avond, wandelavond. Heel mooie foto's hé, het werk van mijn man!


Mooie luchten, mijn werk.



Klein maar fijn! Soms is het leven simpel hé!
Maak er nog een happy dinsdag van,
liefs Els

15 opmerkingen:

  1. Mooie luchten......
    En lieve bloemetjes :-)

    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk boekje heb je gekregen? Hollie Hobbie? Mooie luchten inderdaad, lekker genieten van buiten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat ziet er allemaal weer fijn uit :)

    Enne, bedankt weer voor je leuke post. "Ditte" was er ook mee in haar nopjes! Haar zelfgemaakte kaart voor jou komt eerdaags ook (weer) jou kant op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie luchten inderdaad!
    Geen idee hoe de bloem heet helaas!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit jaar is het me al opgevallen wat een prachtige luchtpanorama's we hadden, hier in de straat heeft iemand het als hobby; wolken fotograferen :0)
    Geniet van je post, zowel van het verzenden als het krijgen!
    Dat envelopje sluiten en op de post doen is spannend en dan krijgen en open maken, ook al even spannend en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad!
      Oh, dat zou ook een hobby van mij kunnen worden. Dit jaar is idd boeiend, ik heb al veel 'luchten' verzameld!

      Verwijderen
  6. Ah roze post, vrolijke bloemen en mooie avond wandelingen...life can be SWEEET!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fijne dinsdag...hoop dat jouw woensdag net zo fijn wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke post, mooie bloemen en prachtige luchten. Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die bloem is een cinnia heb ze ook gezaaid in de tuin ,vroeger had ik ze in mijn schooltuintje vind ze ook erg leuk ,lieve Gr. Marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey lieverd deze had ik wel gezien en gelezen maar blijkbaar niet op gereageerd. Mooie roze post hoor, geniet er lekker van!
    Ennuh Maria staat daar ook prachtig te wezen bij die neon roze bloemetjes mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eerste stenen voor haar kapelletje zijn al gemetseld, binnenkort mag ze naar buiten!!!

      Verwijderen
    2. Oh ik ben heel benieuwd! Ennuh nog geen post ontvangen? Daar ben ik ook heel benieuwd naar, laat je het me anders even weten per mail als het binnenkomt? Knuff!

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!