donderdag 30 augustus 2012

Help: halve berichten verdwijnen...

Rare dag

Dit is al de 2de keer dat mijn deel over Naomi haar brief uit mijn vorig blogbericht verdwijnt.
Iemand enig idee hoe dit kan? Dat er zo maar een deel tekst verdwijnt, na verschijning?
Bij deze dus een apart bericht over mijn lieve pennenvriendin Naomi. Want dat zijn we nu, voor echt, pennenvrienden ;)
Naomi, van wie ik een hele mooie envelop kreeg, met nog mooiere inhoud :D





Voor de potloodjes (die ik zeker ga gebruiken) heeft ze zelfs een beetje illegale dingen gedaan ;)
Dikke merci! De rest is ook heel mooi en gaat zeker gebruikt én gedragen worden.

Ik kreeg dus 2 keer post die echt 'Els' was. Dikke merci daar voor Susan en Naomi!
Jullie zijn 2 lieverds die me aan het lachen én een beetje aan het huilen brachten. Maar dat is het leven hé: een lach én een traan. Mooi! Merci!!!

Voor de postbodes moet dat ook wel leuk zijn hé, al die vrolijke enveloppen van 'ons, blogmadammen'...

Maak er een fijne dag van, zonder rare blogdingen,
liefs Els

10 opmerkingen:

  1. Ja ik zag het ook al net. Ik heb eerder vanmorgen het hele bericht gelezen en net toen ik dan tijd wilde maken om te reageren zag ik dat er een gedeelte weg was. Dacht al dat het aan mijn foontje lag ;). Och ja blijkbaar moest het zo zijn dat het in tweëen wordt opgesplitst. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg, blogspot maakt het wel heel bont.
    ;) Is hij met zijn toverstafje langsgekomen?

    Ik heb mijn foto en wat je er bij schreef bij de vorige blog wel gezien hoor. Hopelijk kom je erachter hoe dit kan. Ik heb zelf helaas best wel eens ruzie met blogspot.

    Bedankt voor je reactie op mijn comment. Doet me goed! Jij ook: go, go, gooooo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Griezelig wel... Blij dat jullie 2 het wel hebben gezien, dat was het belangrijkste!!!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi gekke lieverd. Ja wij hebben hem dus alletwee wel goed gezien ;).
      Hey ik heb weer een Give Away in het kader van 'leuke post', een setje ansichtkaarten te winnen ter ere van 75 volgers :). Knuff!
      Ik weet dat die mega snel is na de andere, maar het is dan nu ook een 'what you see is what you get' give away hihi. En je mag weer gewoon meedoen hoor, niet niet meedoen omdat je al gewonnen hebt of het moet zijn dat je de kaarten niet leuk vind hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  4. zie! en bij mij deed/doet diene raar met de woordverificatie
    ik las op hulpsites dat dat allemaal kan
    sommige mensen kunnen ineens zelfs niet meer op hun eigen blog
    als ik dat voorheb, hoe graag ik ook blog, dan zal ik het opgeven denk ik
    want zoiets zelf oplossen, kan ik langs geen kanten
    fijne dag nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lijkt het me leuk een pennenvriendin te hebben!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vriendschappen die uit de blogs ontstaan, heel mooi is dat.
    Ik heb een ander probleem, ik kan heel moeilijk een reactie achterlaten bij emmel, soms lukt het eens maar niet altijd en kan het probleem maar niet oplossen en ik vind dit nu zo spijtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als je zoals mij blogs volgt vanaf je telefoon moet je niet op een foto klikken om hem groter te zien, want dan krijg je je reactie niet gepost. Dus gewoon openen in een nieuwe pagina of later kijken of even teruggaan naar de beginpagina. Groetjess Susan

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!