vrijdag 10 augustus 2012

Lieverds...

Blogmadammen zijn lieverds!

Maar dat wisten jullie al hé!?
Iedereen die heeft meegedaan aan mijn post'project' heb ik een bedankje gestuurd, met de vermelding dat terugsturen niet hoefde Marinda deed het toch, de deugeniet ;)
En hoe:





Die kaart is toch niet normaal!? Zo chic gedaan! De vorige was al knap maar deze is echt indrukwekkend, Knutselmar heeft talent!!! Dikke dank je wel lieverd, ook voor de leuke extra's! En doe de groetjes aan Sophie :D
Ook een merci om het zonneke mee te sturen ;)
Merci merci merci!

Ik heb het momenteel wat lastig dus doet zoiets dubbel deugd. Ik heb wat extra nood aan 'liefde en genegenheid' en mijn arme man kan dat gat effe niet alleen gevuld krijgen. Ja, dat manneke ziet soms af met mij ;)
Maar we gaan het over fijne dingen hebben, dit bijvoorbeeld:




De potjes zijn (met hulp van de HEMA) 'gepimpt' en gaan als vaas gevuld worden met bloemetjes uit mijn hofke, in de zakjes zit ook nog eens bloemenzaad uit mijn hofke. Leuk kadootje?
En van die mooie plaatjes (van jullie!) heb ik met magneettape (ook van de HEMA) magneetjes gemaakt.
Voor op het bord, hier naast mijn computer. Echt simpel maar fleurig!

Maak er een fijn, zonnig weekend van!!!
Liefs Els

19 opmerkingen:

  1. You make me blush!!!! ;)

    Fijn weekend en een dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik stuur ook even heel veel zonnestralen jouw kant op....... ja, heb je ze gevangen? ;)
    Wat heeft de Hema toch een leuke dingen! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vaasjes, leuke post! Hopelijk voel je je gauw weer vrolijker! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lekker creatief, daar mag je best trots op zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb jij toch iets gevonden voor mij ;)
      Bedankt!
      Liefs Els

      Verwijderen
  5. Ik kom je ook wat liefde sturen, en die fijne post die je kreeg is meer dan verdiend!
    Mooie spulletjes heb je gemaakt en de Hema, daar is gewoon altijd wat leuks te vinden, alleen van al die kleurtjes wordt een mens al blij :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank! Ja, saaie grijze dingen verkopen ze daar niet denk ik!

      Verwijderen
  6. Hey lieverd ik zag je post gisterenavond en heb je al een dikke knuffel gestuurd in gedachten. Nu kom ik je nog een virtuele geven ;). Geniet maar gewoon lekker van je leuke post! En leuke dingen heb je in de planning, ben benieuwd naar het eindresultaat. Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik voel het, dank je!!! Weet je wat ik tegen kwam op de boekenmarkt: een boekje van Doreen Virtue! Direct gekocht! na mijn vraag aan jou stuitte ik plots op die kaarten en nu dit...
      magisch!

      Verwijderen
  7. over den Hema: ze moeten in België evenveel en eventoffe dingen als in Holland verkopen
    over blogmensen: ja ik vind die ook heel lief allemaal, doet mij veel plezier!
    over Els: ik hoop dat je snel heel veel liefde en vriendschap enzo vindt, dat het gemis een beetje over gaat! je bent mijn allereerste blogvolger dus ik stuur je online een pakketje vriendschap op! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je lieverd, voor het pakketje :)
      Wist niet dat ik de eerste was, tof :D
      En ja, wij moeten evenveel Hema krijgen en even goedkoop, zeker ook wol!!! Van die schone roze...

      Verwijderen
  8. Den Hema geeft me steeds een zalig gevoel als ik daar rondloop. Je hebt er leuke vaasjes van gemaakt. Hoop dat je je snel wat beter voelt.lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sterkte met alle narigheid! En ja blogmadammen zijn lief. Heb ik laatst ook weer ondervonden. En de HEMA? Die is superleuk. En bij mij om de hoek. Hoe fijn kan dat zijn. Je vaasjes zijn schattig! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dikke dank je wel allemaal voor jullie steun!
    Ik kom uit een 'niet zo into emoties' gezin en dat wringt soms bij mij. Mijn eigen schuld natuurlijk, ik moet geen dingen verlangen die voor anderen niet mogelijk zijn. Maar toch blijft er steeds dat sluimerend verlangen, dat soms echt effe in alle hevigheid toeslaat en dan ferm pijn doet. Ik werk er aan hoor. En jullie doen dan heel ferm deugd, waarvoor dank!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!