donderdag 30 augustus 2012

Ontzettend lieve post

Ik ben beter in geven dan in krijgen...

Oh, wat voelde ik me verwend gisteren, wat een lieve post in mijn brievenbus!
Het voelde bijna als te veel. Ja, geven gaat me nog beter af dan krijgen... Maar ik was wel giga blij hoor! Dacht alleen maar: dit is té veel, die madammen zijn té lief,...

Eerst de give-away van Susan. De eerste keer dat ik een give-away win!!! Wij kennen elkaar wel al een beetje en dat was er aan te zien! Het was niet zo maar een prijs, maar een echte 'Els-prijs'...
Susan is een schat!!! Ze heeft ook een blog over engelen, ook heel hard de moeite!



Zoals jullie kunnen zien is het een roze pakketje :D Vandaar dat ik natuurlijk heel graag meedeed en super blij was dat ik de winnares was!!! Ziet er geweldig uit hé!? En dan ook nog eens zo leuk verpakt.

 


Allemaal voor mij persoonlijk gekozen én gemaakt, moest er een beetje van wenen...Zo ontroerend!
Susan, de soulcollage hangt al naast mijn bed. En de hanger hier naast mij aan ons magneetbord. Ik voel de liefde én de kracht, dikke merci!!!

De tweede was een leuke brief in een schitterende envelop van mijn pennenvriendin 






11 opmerkingen:

  1. Lieve Els,
    Graag gedaan hoor. Daar ben je penvriendinnen voor he ;)
    Die give away van Susan is ook lief, al dat handwerk. En dat popje in die verpakking *smelt*
    Ik had gister een moeilijke dag (mail je het misschien nog) en dus is het leuk die lieve woorden hier als afleiding te hebben. Ik hoop zo dat de postbode vandaag van mijn post van jou brengt. Ik zag bij de anderen jaloersmakende dingen. :)

    Fijne dag Els!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, ik duim dat hij er vandaag is! En moeilijke dagen , ik ken dat.. Lief zijn voor jezelf!!! Jij bent het zoo waard!!! Kop op, go go go :)
      Liefs Els

      Verwijderen
  2. Wat ben je goed verwend! Maar als ik zo op andere blogs lees heb je het ook echt meer dan verdient!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! En proficiat! Iets winnen is altijd leuk hè ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het tweede deel van dit bericht is blijkbaar verdwenen! Vandaar nog een volgend blogbericht.
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey lieverd wat heb je er een mooi blogberichtje van gemaakt.
    Ja moeilijk kan dat zijn hè om te ontvangen, ik heb het inmiddels wel al onder de knie ;) denk ik...hihihi. Jawel toch, ik wil niet meteen altijd vanalles terugdoen, maar geniet van hetgene wat ik heb gekregen.
    Geniet er maar lekker van, die hanger had ik dus al eerder gemaakt voor dat ik wist dat je gewonnen had, dus met een dikke virtuele knuffel in gedachten, goed dat je hem voelt en ook die SoulCollage kaart heb ik heel bewust voor jou gemaakt. Dat gedicht had ik ook al eerder met jou in gedachten uitgescheurd hihi. Het heeft even geduurd voordat ik er ook echt mee aan de slag ging, maar ik ben er wel trots op dat ik er zo'n draai aan heb kunnen geven dat het helemaal bij jou past.

    Wow hele mooie post ook van je lieve penvriendin, helemaal super al die vrolijke kleurtjes en dingetjes. Geniet er maar lekker van!
    Dikke knuffel van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jij hebt talent!!! En een heel groot hart!!!
      Liefs Els

      Verwijderen
    2. :D hihi bloosss :).
      Mega dikke knuffel! Van mij natuurlijk, voor jou :p

      Verwijderen
  6. Hee gefeliciteerd met het winnen van je eerste giveaway!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief!!! Dat zijn met recht dingen die fijn zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!