dinsdag 14 augustus 2012

Paard in de wei

Weer om te wandelen

Gisteren was het een ideale wandelavond, zo een mooi weer!
Op onze 'toerkes rond den blok' komen wij ook voorbij een paard. Dat kent ons al, want wij geven dat altijd gras:


Lief hé? Als hij zin heeft (gisteren) dan kan hij een heel eindje met ons meewandelen, achter zijn draad.


Sinds zijn voorganger, een ezel, mijn vinger er eens bijna heeft afgebeten ben ik wel iets voorzichtiger ;)

Echte 'wandelkleren' heb ik niet :)


Tijdens een wandeling babbelt het veel beter, hebben jullie dat ook? Dat is echt quality time voor ons.

Als afsluiter nog eens een gedicht, als eerbetoon aan Rutger Kopland.
Eentje dat past bij 'het thema':

XIV

Ga nu maar liggen liefste in de tuin,
de lege plekken in het hoge gras, ik heb
altijd gewild dat ik dat was, een lege
plek voor iemand, om te blijven.

liefs Els


12 opmerkingen:

  1. Mooi gedicht! Leuke outfit!
    En ja... de mooiste gesprekken ontstaan tijdens het wandelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een grappig kapsel heeft paard! En leuke outfit heb jij!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk paard! Kijkt ook lekker droog uit zijn ogen :) En je outfit... Super! Daarmee kun je inderdaad niet gewoon wandelen, daarmee moet je paraderen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alé, dat zal ik eens proberen, dat paard gaat nogal kijken ;)

      Verwijderen
  4. Geweldige outfit! Zeer zeker voor een wandeling om de blok met je lief.
    Ik ben stiekem een beetje jaloers op je, mijn man houdt niet van wandelen, maar toen we samen eens samen naar een afspraak zijn gewandeld hebben we heel fijn gepraat (wat niet vaak gebeurd), dus tel je zegeningen en blijf altijd tijd maken voor die mooie momenten samen. Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps. Maar ik tel mijn zegeningen wel samen met mien menneke op een andere manier hoor ;). Wij hebben gelukkig weer andere dingen/momenten die we samen delen ook al is dat vaak in stilte, dat is goed zo :). Knuff!

      Verwijderen
    2. Het gaat niet om het wat maar om het hoe hé!
      Veel liefs samen, Els!

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!