woensdag 1 augustus 2012

Post 3

En nog meer post

Dit keer van Elisse, die ook een fijne blog heeft: bijgebrekaanbeter.


Een mooie zelfgemaakte kaart en envelop, dat maakt het altijd affer hé!? Daar moet ik mij dringend ook eens aan zetten, maar wanneer!?
Dank je wel Elisse!
Kennen jullie dat, veel te veel ideekes en te weinig tijd...

Ik kijk niet veel tv maar als ik het doe, combineer ik het tegenwoordig met handwerk:


Als ketting vind ik het precies een beetje té. Dus dient het nu als gang-versiering en wie weet eindigt het ooit ergens in een boom ;)


(Het kunstwerk in de onderste kader is van ons Plan kindje Enma, haar foto hangt in dat gouden kadertje.)

Geniet van het zonnetje,
liefs Els

6 opmerkingen:

  1. Mooi die ketting zo op de witte pilaar! En de tekening van je Plan kindje, leuk! Wij hebben ook jarenlang een plan kindje gehad, nu is ze helaas uit het gebied weggetrokken, maar ik heb mijn dochter naar haar vernoemd (Serah). jammer dat ik haar dat niet meer kon laten weten, want ze hebben geen adresgegevens meer!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je!
    Wel zielig ivm je Plan kindje.
    En heel mooi dat je je dochter naar haar hebt vernoemd.
    Mooie naam ook Serah!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Post: Love it :)
    Zo leuk dat je de buitenwereld aan het opleuken bent! Ik fietste gisteren langs een boom die een gebreid jasje had gekregen. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, altijd fijn hé! Ik hoop dat mensen dat meer en meer gaan doen, het maakt de wereld vrolijker hé!

      Verwijderen
  4. Oh wat leuk meer post. Ik ben ook in blijde afwachting van mijn allereerste swap. Zo eens aan de slag om nog een kleinigheidje voor de dametjes van Kathy te maken en dan kan ik ook gaan foto's maken, inpakken en opsturen.
    Prachtig staat je slinger daar, lekker je trap pimpen is niet verkeerd! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!