woensdag 8 augustus 2012

Post van Bo

Oh Bo!

Vandaag weer verwennerkesdag: post van Bo in mijn brievenbus. Ergens hiernaast staat een lijst met give-aways, daar staat die van Bo ook tussen. Ga zeker maar eens een kijkje nemen, je kan super mooie kaarten winnen! (Ik heb al deelgenomen.) Ze vermeldt dat ze graag post krijgt en ik stuur graag post dus was mijn kaartje naar haar snel op de bus. En vandaag zat er al een kaartje terug in mijn bus. Dikke dank je wel lieve Deborah!!!


Een heel mooi en lief kaartje, een super schattige badge, een superfijn haakwerk,...en supercool: een label met Dingen die fijn zijn er op! Hoe fijn is dat!? Denk dat ik het op onze brievenbus ga kleven...


Merci Deborah, voor al dit moois!!!

En ik had nog wat oogst uit mijn 'tuin' :


 Kruiden en een wortel lusten de slakken blijkbaar niet :)



Fijne woensdag,
liefs Els

8 opmerkingen:

  1. smakelijk! weet je al wat je ervan gaat koken :o)
    laat ze niet slap worden hè

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie een groentesoepje voor me! :) Leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, gelukkig maar dat slakken niet alles opeten :)
    En leuke post!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gewoon in de wok gegooid, bij gekochte groenten! Als ik van de oogst van mijn tuin zou willen leven zou dat heeel goed zijn voor mijn lijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wie het kleine niet eert....
    Ik vind het moedig van je dat je tenminste oogst en er wokt,goed gevonden :)
    En wat kan er veel spul in zo een evelop, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Els, ik heb 3 swaps lopen via de facebookpagina van Postcrossing. ben benieuwd!!
    Mmm lekker worteltje, zouden mijn cavia's dol op zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah leuke post is altijd leuk! Ik kreeg ook pas nog leuke verrassingspost :D. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!