zaterdag 18 augustus 2012

Post van heel ver...

Uit: South Africa!!!

Van Naomi, oftewel : Lovely Tough Cookie. Kijk maar eens op haar blog om meer te weten over haar fantastische reis. Dikke dank je wel Naomi voor deze fijne verrassing!!!
Als je die foto's ziet op het kaartje dan denk je dat het daar zo warm is als hier maar niets is minder waar. Het is daar nu winter en Naomi schreef het kaartje bij -2 graden. Raar hé!?

Ahja: morgen is het jaarlijkse rommelmarkt in Lillo, shoppen :) en zweten ;) .
Maar eerst werken...Ach, dan heb ik ineens centen om te shoppen :))

Hou jullie allemaal een beetje koel en geniet nog van het weekend!
Liefs Els


14 opmerkingen:

  1. Leuk om post uit een ander continent te ontvangen!
    En morgen gewoon rustigaan de rommelmarkt over struinen.Terrasje pakken voor een verkoelend drankje...Komt helemaal goed :)
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Snif, wat liehief ;( ;)
    Je bent een lieverd.
    I miss SA so much.
    Het klopt dat de temperatuur hier nu het daar niet raakt (in hun winter), maar in hun zomer (onze winter) des te meer.
    Ben al met al toch blij nu te zijn gegaan, want minder toeristen.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat kaartje uit Zuid-Afrika! Ik las al op haar blog over de koude temperaturen, dacht ook dat het daar snikheet zou zijn!
    Hee, werk je op zondag? maar wel maar een half dagje dan? Veel plezier op de rommelmarkt, ik ga ook naar eentje toe, gelijk om 9 uur voor de ergste hitte...pfff....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms werk ik ook op zondag, op zaterdag altijd (maar van 8-13 uur hoor).
      Hoop dat jij goed hebt kunnen 'scoren'! Het was heet hé!
      Liefs Els

      Verwijderen
  4. Zuid Afrika.... Zo mooi lijkt me..
    Veel plezier morgen en neem verkoeling mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zo'n kaartje van een ander continent!
    Veel plezier en succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een mooi kaartje heb je ontvangen! Lief van haar :).
    En ja las het ook bij haar dat het zo bibbers koud was en hoorde het ook pas van iemand die daar een weekje was geweest.
    Oh leuk rommelmarkten...volgende week is er een leuke vlakbij ons in de buurt (alhoewel zie dat Lien vandaag gaat rommelmarkten dus die is wellicht niet ver weg ;)). Heel veel fun met rommelmarkten straks na je werk!
    Ik ben gisteren even wezen rommelmarkten, nou ja half curiosa half rommelmarkt, maar heb leuke dingen gescoord, maar dat had je al gezien :). Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mij lijkt het dat jij altijd goed scoort, jij hebt er talent voor denk ik.
      liefs Els

      Verwijderen
    2. Ik ben opgegroeid met rommelmarkten bezoeken en stond vroeger al als kind op het hoekje van de straat spulletjes te verkopen samen met een vriendinnetje.
      Toen dan ook niet veel verder (een blok verder) een antiek en vlooienmarkt werd opgericht toen ik een jaar of twaalf of zo was, ben ik er ook regelmatig te vinden geweest op een doek met wat spulletjes en zo mijn eerste centjes verdiend :) en ja dan ging ik natuurlijk ook zelf nog een ronde maken ;).
      Mijn moeder is niet veel later ook met een eigen kraam begonnen en heeft daar (stationsstraat in Maastricht) jarenlang gestaan als vaste standhoudster.
      Ik doe al heel wat jaren geen rommelmarkten meer omdat ik daar gewoonweg de energie niet meer voor heb om daar een hele dag te staan en niet vergeten de tijd ervoor en erna. Maar ga nog altijd met veel plezier naar rommelmarkten :D. Knuff!

      Verwijderen
    3. Wij gaan in september voor het eerst zelf op een rommelmarkt staan, spannend!
      Klinkt echt als een fijne jeugd! En ook wel ineens een goede leerschool denk ik!
      Liefs Els

      Verwijderen
  7. Wat leuk! Zuid-Afrika lijkt mij ook nog wel eens wat om naar toe te gaan. Maar niet als het daar -2 is :). Wij zouden gisteren eigenlijk ook naar een rommelmarkt gaan maar zijn gezien de 30+ temperaturen toch maar gaan zwemmen. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!