vrijdag 3 augustus 2012

Wat een weelde

Post en shoppen...

Vandaag werd ik weer giga verwend!
3 keer super post:


De eerste envelop was van Lien beter gekend als Het keetje van Lien . Zeker haar fijne blog checken! Een tijdje geleden heb ik met haar een post-swap gedaan, dat was zo leuk dat ik haar nu met een kaartje wou verrassen. Ze was met vakantie en het leek me wel leuk, post bij thuiskomst, om de einde-vakantie-spijt wat te temperen. Carolien verraste mij op haar beurt met een leuke envelop, zij kan duidelijk beter tekenen dan ik :) . Een envelop met een hele fijne retro kaart en nog vele leuke mooie extra 'pallulletjes'. Heel leuk, heel lief, dikke dank je wel lieverd!!!!!!

Envelop 2:





kittypinkstars. Zij heeft elke zondag een Sunday sticker give away, zeker eens een kijkje gaan nemen, haar tekeningen zijn super leuk!

En als laatste envelop 3:


Een presentje van de Flow! Super lief, het vakantieboek van vorig jaar. Dat van dit jaar is trouwens ook een aanrader, ik ben er al 'uren zoet met geweest'  :D
Wie is er nu niet fan van de Flow, lang leve Astrid en Irene!!! En merci Eugénie!

We zijn ook nog even langs de kringwinkel geweest, eigenlijk om oude boeken en kleren af te geven, hebben we ook gedaan hoor, maar...






We hebben ook nog wat mee terug gebracht :D
Dat voetbalboek is niet voor mij, maar dat hadden jullie wel al geraden zeker ;)
Het andere boek is super mooi, met lieve prenten en super dikke pagina's. Ik denk dat ik ze er uit ga halen en ophangen als 'schilderijtjes'. Het dominospel is voor een of ander 'project' dat ik al voel komen.
En als laatste de Maria, ook voor een project. Een project van mijn man. Hij is bezig een nieuwe muur in onze tuin te metselen, wel met oude stenen hoor, dat vinden wij het mooiste. Omdat de muur tussen ons en de buren wat krakkemikkig is is dat echt wel nodig. En ik had het maffe idee dat ik wel een kapelletje met een Maria er in wil, in die muur. Gelukkig is mijn man breeddenkend (we hebben bijvoorbeeld ook al 2 Boeddhabeelden in onze mini tuin en een koe en een madam én een mier en...) en gaat hij mij een kapelletje metselen, chic hé!? De Maria hebben we dus al. Ja, bij mij gaat dat allemaal samen, Jezus en Boeddha en engelen en Ganesh en... Wat volgens de meeste mensen heiligschennis is, maar dat begrijp ik dan weer niet.

Maak  er allemaal een fijn weekend van!
Liefs Els






15 opmerkingen:

  1. ik vind niets mis met een maria-grotje! dat was een ferme toffe volgens mij (ongehuwd zwanger, in die tijd!!!!) en zelf geloof ik ook dat het allemaal wat "dezelfde " zijn, hoe je ze ook noemt/afbeeldt/...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé nen dikke merci voor de leuke post van jou kant, wat heerlijk die creatieve aanteek van jou, ik heb geen grotje of godje maakt ook niet uit en bepaalde facetten facineren hé!
    Maar weet je wat ik heb, een wand met hele lieve originele kaartjes uit blogland, en ik wordt daar telkens heel blij van als ik er voorbij loop, zo met een glimlach en het idee wat een lieve mensen bestaan er toch :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk al die post! Haha, zo goed kan ik echt niet tekenen hoor! Trouwens... Postcrossing heeft een eigen facebook-pagina, daar kun je ook oproepjes plaatsen voor swaps. Heb ik vandaag gedaan en gelijk al reacties. Leuk om te swappen met andere landen, waar ze Flow nog niet kennen :-)! Ben benieuwd!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh bij mij wordt ook alles geklutst ;-) Er hangen twee boedhamaskers langs de tv, er staat een ganesh op de boekenrek, een ganesh zelfs op mijn rug, een chinese gelukskat op de koelkast en op mijn voet ;-p en een 'dias de los muertos' dame op mijn arm. allemaal verschillende 'geloven' zogezegd, maar toch hebben ze allemaal dezelfde essentie ;-)
    Volgens mij heb je dan ook een hele leuke tuin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk het ook, in essentie is alles gelijk. Het klinkt alsof jij een hele mooie madam bent :D

      Verwijderen
    2. Haha dank je ;-p (mijn tattoos vind je trouwens ook terug op mijn blog als je nieuwsgierig bent geworden ;-))

      Verwijderen
    3. Heb al wat gezien, en het ziet er goed uit :D

      Verwijderen
  5. Ohw, leuk zo'n kapelletje!! Gezellig toch, allemaal bij elkaar :) Het kan elkaar alleen maar versterken, wat jij! (Dat wordt me toch een bak geluk voor jou, haha!)
    Ook leuke post en kringloop schatten. Jij vermaakt je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat lief van Flow het vakantieboek van vorig jaar kado, veel plezier ermee!
    En oh wat een mooi maria beeld, dat gaat vast en zeker (zeker en vast ;)) een mooie Maria grot worden in die muur.
    Wil straks in ons droomhuis to be in de tuin een Lourdesgrot maken (uhm laten maken), nu nog vanavond die miljoenen winnen :).
    Dan kon ik mijn eigen atelier, hobby ruimte hebben en hebben we niet zo'n rommelig huis met al mijn hobbie spul in keuken en huiskamer, want sinds ik aan mijn 365 dagen creatief project bezig ben is dat toch wel de klauwen uit aan het lopen hihi.

    Warme creatieve groetjes van Susan ennuh bedankt voor je leuke post, wat een verrassing en ik kan meteen creatief aan de slag, hoe leuk is dat?! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh die Kinky pinkstars stickers zijn superrr! Toch maar eens gaan opletten, ben wel al volger maar heb haar nog niet veel tussen mijn gevolgde blogs gezien.

      Verwijderen
    2. Mijn droomhuis klinkt zoals dat van jou :)
      En die lotto winnen...wat zou dat een droom zijn hé!?
      Ik zit hier ook in keuken en living plaats a volonté in te nemen, dat heb je met die creatieve madammen hé ;)
      Zo fijn dat de post er al is, liefs Els

      Verwijderen
    3. Ja het was echt een verrassing en zo'n leuke vrolijke envelop. Ik heb me echt moeten inhouden om de jouwe niet vóór het swappakket uit te pakken, maar daar wachte ik al zolang op (en met me Kathy die het al op zondag verstuurd had). Knuff voor deze lieve Vlaamse!
      Mmm ik heb nog geen telefoon gehad van de Lotto, volgende week dan als het voor ons hoogste goed is, want manlief wil zo dolgraag een garage aan huis zodat hij niet iedere keer zij hoeft te verzamelen om een paar blokken verder alleen te gaan sleutelen. Dus slivvenier als het zo mag zijn, graag! En mijn dochter zou ook dolblij zijn met weer een grotere kamer ;).

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!