dinsdag 9 oktober 2012

Ik ben in mijn nopjes!

Kijk maar even mee:

Ja man, ik ben zo grappig vandaag ;)

Ik ben dus in mijn nopjes met de super post van Marloes die ik gisteren in mijn bus mocht vinden:




Marloes is zoooo lief én kan blijkbaar alles. Het heeft al een plaatsje gekregen in onze woonkamer.
(de vogeltjes zijn uit Glastonbury en hangen aan de zijkant van de boekenkast)
Dat is toch echt heel mooi en lief gedaan hé!
Dikke dikke dankjewel lieve Marloes!!!

Maak er allemaal een super fijne week van,
liefs Els

 


14 opmerkingen:

  1. Wat gezellig al die polka dotjes ofwel nopjes ,vind ik altijd zo vrolijk ,en leuk dat je het borduurtje laat zien en er blij mee bent lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk... en van zo'vrolijke post zijn wij weer in onze nopjes :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmm ik dacht dat ik al een reactie had gegeven hier, maar schijnbaar is het verdwenen in het wereld wijde web!
    Maar ik moest erg lachen om je nopjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ben je lekker verwend, leuk!! ja zoiets is wel heel leuk en bijzonder idd...mooi gemaakt door Marloes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha jij met je nopjes ;-P. Wat een super lieve post van Marloes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief en mooi! En geweldige outfit! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief he, doet me denken aan de tapijtjes die bij mijn oma lagen met mooie geborduurde bloemen. Alle reden om in je nopjes te zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!