vrijdag 9 november 2012

Warme weelde

Weinig centjes en toch veel moois!

Het hoeft niet altijd veel te kosten om fijn te zijn, dat is deze week weer eens gebleken!

Ik won super toffe wanten bij Prutselz, zo chic!!!



En zo mooi verpakt, met die kleurrijke bloem en het lieve kaartje!
Super tof en ook heel knap gemaakt. Om een outfit echt 'af' te maken!
Een hele fijne verrassing in mijn brievenbus, merci lieverd!!!


Onze boekenkast raakte nog wat overvoller. Nog tot zondag is het uitverkoop van de Antwerpse bibliotheken, in de Kotter. Een aanrader, 50 cent voor een jeugdboek en 3 romans voor een euro.
Geen geld he! Wij hebben deze keer voornamelijk jeugdboeken gekocht, om voor te lezen in bed :)


Ik pimpte ook nog een kaartje voor de verjaardag van Erna.



En na onze opruimbui van vorige week hadden we een giga hoop spullen in onze gang liggen om naar de kringloop te brengen. Vandaag kondne we eindelijk gaan. En daar kan je natuurlijk niet met lege handen vertrekken;) De 'kerstbal' heb ik zelf gemaakt, geïnspireerd door mijn steken-boek!

Zo zie je maar, heel veel 'nieuwe' spulletjes voor heel weinig geld: als dat niet fijn is!
Ok, het gaat niet om het hebben maar om het zijn, I know. Maar het kan toch deugd doen, nem!

Nog een afsluiter in de stijl van dé speech van deze week:

Hope is the thing with feathers that perches in the soul and sings the tune without the words
and never stops at all
-Emily Dickinson-

Fijn weekend,
liefs Els




28 opmerkingen:

  1. Wat een mooie handschoenen! Ziet er lekker warm uit...
    En dat kaartje met dat vogeltje vind ik super lief!

    Fijn weekend Els!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je handenwarmers/wanten/handschoenen hebt gewonnen, gefeliciteerd! En ja, ik kan bijna nooit met lege handen de kringloopwinkel verlaten, maar vanmiddag is het gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supere handwarmers daar zal je veel plezier van hebben lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag gedaan! Hier ook naar de Kringloop geweest om veel spul weg te brengen..niet naar binnen geweest..(anders was auto zo weer vol)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat, je hebt inderdaad iets moois gewonnen :-) En mooi dat kaartje en die kerstbal :-) En ja veel leuks vinden voor weinig geld, vind ik ook altijd leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke dingen weer hier! En jij ook al aan de gehaakte randjes...in het nieuwe Flow winterboek zou een uitleg staan, daar wacht ik nog even op :-) Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan de boeken te zien kun je heel wat voorleesavonden vooruit!! Wat langer dan met mijn mini koeienboekje ;)
    Ik vind die wanten echt iets voor jou! Alsof ze bij jou terecht moesten gaan komen. Fijne warme wanten.
    En Lieve Els!!!! Heel Erg Bedankt voor de warme post die ik vanavond bij thuiskomst vond! Zo lief!!
    <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan!
      En jouw boekje ligt bovenaan hoor, eerst nog een Madelief uitlezen. er is ook geen ander met zo een toffe cover :)

      Verwijderen
  8. En die spreuk..dank je daarvoor. Heel toepasselijk voor mij nu!

    Fijn weekend lieverd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een gezellige wantjes, mooie kleur ook!
    Haha ik ken dat ook zo goed bij de kringloop. Bij de achter ingang kun je spullen brengen en dan daarna meteen even door naar de echte ingang om ook maar weer wat mee naar huis te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh die kerstbal...dat heb je mooi gedaan. Wie weer schaf ik me dat boek ooit eens aan en leer ik het ook ;).
    En die handschoenen/wanten...echt wat voor jou. Toen ik je naam bij de winnaars zag staan had ik al meteen zoiets...echt leuk voor Els. Heel veel plezier ervan ze zijn prachtig!
    En heel veel voorleesplezier! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. die kerstbal is ene beetje als jouw engel-taarthanger hier naast mij he!

      Verwijderen
  11. Handschoentjes zijn heel mooi, in stijl door het koude weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooie wanten, mooie kleur!! En zo leuk om dingen op te pimpen en een tweede leven te geven! Mooie spreuk. Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zalig...dat maakt allemaal een mens zo blij, he! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldige handenwarmers! En wat heb je een super toffe schaal gevonden :-) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Die zijn zo schoon hé, en ik ben zo blij dat ze naar jou gekomen zijn, iets zegt mij dat dat bij u past ;)
    Merci Hanneke om onze lieve Els zo te 'verwarmen'!
    Die schaal hebben wij ook, ons zusje dan, mijn mama spaart daar door de jaren een servies van voor ons zusje, uit kringlopen en rommelmarkten die ze doet, best wel plezant

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh hoe tof, echt nen indrukwekkenden uitzet dus, mooi!

      Verwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!