zondag 14 april 2013

Weer van dat weer...

...meer wolkenweer!

Amai, wat een weekend! Geweldig weer, voor iedereen én zeker voor de Wolkenclub! Er was zooooo veel te zien, voor elk wat wils ;)

 



 

 Genieten hé! Veel met mijn hoofd in de wolken gelopen. Voedsel voor de ziel!!!


Vandaag was het geen weer om binnen te zitten maar we deden het toch. Want het was de Bonte Fabriek in Sint-Niklaas. En Bo stond er ook :olé! Ik ben dol op alles van Bo, die tekent zooooo mooi! Vandaag kocht ik kaartjes. Het meisje op het strand en de poes in de zetel had ik als als badge. Vooral op het meisje ben ik dol. Ik draag dat heel vaak, vandaag dus ook. Was een beetje gênant om dan iets te kopen aan haar kraam.
Ik ben soms zooo verlegen...Dus ja, Bo, ik was het :)
Als ik meer geld had kocht ik haar kraam leeg, te beginnen met een theeservies.

Gisteren zaten we wel even buiten:

Park Spoor Noord is terug open, olé!

Wat een weekend. Druk druk druk...Want er moest ook nog gewerkt worden en er waren familiale verplichtingen en...
Maar het was fijn.
(Nu heb ik wel een dringende behoefte aan me-time, om wat te prutsen oftewel creatief bezig te zijn. Dat is gewoon al even verslavend als bloggen ;)  )

Beauty is in the eye of the beholder.

Maak er allemaal een geweldige- lentige -week van!
Liefs Els


11 opmerkingen:

  1. Lieve Els,
    Mooie spreuk heeft de Flow kalender vandaag hè!?
    Fijne foto's heb je daar gemaakt.
    Had je fijne me-time?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh spijtig Els, als ik dat geweten had, was ik ook in Sint Niklaas geweest, ben er vorig jaar ook naartoe geweest. Mooie wolkenbeelden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet van uwe me-time, ik jeb dat ook nodig jong

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tijd voor ME-time inderdaad! En dan gauw je creaties aan ons laten zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken het gevoel, je wilt veel doen, te veel soms. Je af en toe terugtrekken is dan heerlijk. Zo zit ik nu in de keuken even langs de blogs te gaan.
    Groet van De Juffrouw

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja sommige dingen moeten soms even ,maar ook ik zorg voor genoeg me time hoor en mooie wolken en heerlijk weer lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gisteren inderdaad geweldig mooie luchten/wolken gezien!
    Veel plezier met jou(w) tijd! Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh geluksvogel met al die wolken! Bij ons was het maar effengrijs gisteren :( Alleen 's avonds kwam het zonnetje door en waren er wat wolkjes te zien. Maar gelukkig kan ik genieten van jouw prachtige foto's! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Er kwam vanmorgen regen uit die wolken, terwijl ik net mijn was buiten had gehangen. Toen vond ik ze iets minder leuk. Maar jou foto's zijn wel weer prachtig.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey lieverd gisterenmorgen was het nog grauw, maar 's middags was het zalig wolkenweer en heb ik volop genoten. Daarvoor ook wel hoor, maar dan van de rommelmarkt ;), dan loop ik niet met mijn hoofd in de wolken maar gericht op spulletjes :p hihihi. Ennuh oh hoop toch dat je de volgende keer wel tegen Bo durft te zeggen 'hey ik ben Els van het blog dingen die fijn zijn oftewel de wolkenmadam ;)'. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is de moeite de laatse dagen ,al die pakken lucht, ueh water, ...

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!