zondag 21 juli 2013

Nog eens een Mijn Vakantiegevoel

Watou Kunstenfestival

Jaarlijks gaan wij naar het Kunstenfestival Watou. Dit jaar te bezoeken van 06/07 tem 01/09.
Een echt vakantie-uitje dus!
Dit jaar is het thema: Over de liefde die we niet begrijpen.

Het Kunstenfestival is altijd een aanrader. Je ziet er originele dingen (de maan), ontroerende dingen (Laura en haar papa), je krijgt poëzie recht in je oor (Peter Verhelst), je kan er zelf dingen doen (op de muur schrijven), je kan er zelf iets teweeg brengen (kies een plaatje), je kan er intieme poëzie ontvangen (neem de telefoon op),....
Je ziet en hoort er zo veel verschillende dingen op allerlei originele locaties, de inspiratieboost volgt vanzelf!
Kunst, poëzie, mooie natuur...je kan je ogen volop de kost geven. Het wandelen naar en ontdekken van de locaties is ook altijd een klein avontuur. Een fijn dagje uit dus!
(Als afsluiter kan je dan nog een heerlijk ambachtelijk ijsje halen bij chocolatier De Witte Parel, mmm!)

Bij deze alvast een tipje van de sluier:

Een puzzel, echt iets voor mij :)


Roosjes borduren met appelschillen!

Kunst in de kerk.

Geweldig in elkaar gestoken!

Poëzie kan ook grappig zijn.

Een van mijn favoriete locaties.

Humor in de vijver.


Groots haken.

Jolande van Lith. Gewoon mooi.

Laura de Coninck.

Papa Herman. Een mooie combinatie van vader-dochter.

Onze ultieme favoriet van dit jaar!

Leonid Tishkov.


De maan gaat mee op locatie, sprookjesachtig mooi!

Dit wil ik in onze slaapkamer.

Kies zelf een plaatje en schrijf en passant iets op de muur.


Bart Moeyaert!

En deze laatste foto zijn kaartjes die we kochten als souvenir.
12 kaartjes is wat veel dus geef ik er een paar weg! Wat moet je doen?
Om in de sfeer te blijven: mail me je favoriete gedicht én adres door en wie weet komt er wel een kaartje naar je toe!

Omdat het feest is vandaag ;)
Niet zo groots als in Nederland maar alla, ik wens Filip en Mathilde toch alle goeds!
En de Tour een verdiende, cleane winnaar!

Mijn vakantiegevoel is een geweldig concept van Marina. Ook meedoen, check zeker haar blog!

Liefde is een ernstige vorm van krankzinnigheid.
-Plato-

Maak er nog een geweldig feest-zondag van!

Liefs Els

8 opmerkingen:

  1. Zaten jullie niet naar de tour te kijken!
    Mooie foto's, vorig ook al genoten,voedsel voor de ziel :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je geeft een mooi overzicht en ja gefeliciteerd met de nieuwe koning en met dit weer is het vakantie gevoel voor 200% aanwezig ,lieve groet marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, die vreemde hond is wel erg grappig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave creatie met die appelschilletjes zeg. Heerlijk zo'n dagje vol met inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooooh, wat ontzettend mooi zeg! wauw.... echt een spirituele belevenis . De maan vind ik ook erg bijzonder en mooi .

    Ik ga je mailen.... xxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bijzonder ! de boomstammetjes in de tuin spreken mij het meeste aan voor aparte kunst ben ik denk ik te nuchter. mooie foto's !!! liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wauw, ik zou zo de auto in willen springen en er naar toe willen rijden! Wat een inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh vorig jaar reageerde ik ook al op je blog dat me dit heel erg interessant leek en ook dit jaar weer! Moet er toch maar eens werk van maken om er te geraken!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!