donderdag 5 september 2013

Hier zijn we weer, op-wijkende donderdag :)

Op-wijkingen zijn leuk*

* Als je niet volledig mee bent met 'Die met nen hoek af' lees dan eerst even hier ;)

Elke week denk ik dat ik ze nu wel heb gehad, mijn op-wijkingen. Maar in de loop van de week schiet er mij dan weer iets te binnen! Benieuwd hoe lang ik hier nog mee door kan gaan ...(hoeveel hoeken er af zijn!).

Deze week wil ik het met jullie even hebben over Geloof. Met hoofdletter. Niet het geloof van de kerk ofzo, wel mijn Geloof. En ik geloof in veel: In Sinterklaas (zolang hij blijft komen...), in de therapeutische kracht van wolken, in positief denken, in blog-vriendschap, in de liefde, in de genezende kracht van chocolade, in de macht van lieve woorden, in magie, in het mooie van blogland, in...
En ik geloof in 'de power van badgekes'. Echt waar, dat werkt! Ik draag elke dag 1 of meerde badgekes. Om mijzelf op te peppen, om anderen te doen glimlachen, om mijn hart te beschermen, om een boodschap te verspreiden,...

Ik heb ondertussen al een ganse collectie:

Zelfgemaakte.

Gekochte.

Gekregen van lieve blogmadammen.
Dit is maar een kleine selectie hoor. Vele hangen momenteel op een jas of een gilet of...
(Dus als je die van jou nergens ziet, ze is in gebruik!)
Vele andere hebben jullie wel al eens zien verschijnen op mijn blog...

Ik draag ook kettingen en oorbellen met boodschappen, voor mijzelf of anderen.
Het zijn voor mij kleine porties magie.
Herkenbaar?

Als je mijn liefde voor versiering én mooie woorden bij elkaar optelt kom je uit op tattoo's denk ik.
Dat zou het ultieme zijn he. Maar ja, ik ben een broekschijter... Ik weet dat er vele onder jullie al een tattoo hebben en jullie leven nog én kunnen zelfs nog bloggen ;) Wie weet komt het er nog wel eens van, dan mogen jullie ze zien hoor!

Vandaag was ik wel flink:


Ik viel niet flauw bij het jaarlijkse bloed laten trekken! Olé! Ik ging er helemaal alleen heen, hoefde geen cola te drinken nadien om te bekomen én bleef recht op mijn benen.
Eigenlijk lag ik neer hoor, de dokter had haar voorzorgen genomen ;)
Jaja, mijn paddenstoel-badge heeft geholpen!

Ahja, volgende foto is speciaal voor Nanabee:





Geniet nog van de zomer buiten!

If it makes you happy, do it.
If it doesn't then don't.
-?-

Liefs Els


9 opmerkingen:

  1. Wauw je hebt inderdaad wel een heel grote verzameling zo. Gaaf hoor! En wat goed dat je overeind bent gebleven bij het bloedprikken. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoveel badgskes! Wauw! Ik ben zo'n blogmadam met tattoo... Erg, he? Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat moet dat leuk zijn om iemand tegen te komen met van die leuke badges op z'n jas ofzo !
    Ik zie ze te weinig helaas... misschien moet ik het hier maar invoeren!
    Liefs, en een goede opwijkende donderdag verder, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mooie verzameling! Je bent een stoere madam ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een mooie verzameling en iets wat ik zelf niet bezit, badgekes. Wat ik wel heb is gene schrik voor naalden en bloed prikken. Als je dat 10-tallen keer per jaar moet laten doen went dat. :-) Bedankt voor de foto! Een op-gewijkte vest. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een hoop gezelligheid die badges, helemaal Els!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. de power van badgekes, jup daar geloof ik ook in!
    Ik heb nog niet zo'n grote verzameling als jou maar ben goed op weg^^

    oei en ik ben ook zo'n blogmadam met tattoo's:o

    hihi groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vind wel dat je een mooi geloof hebt ;) Vooral in de genezende kracht van chocolade wil ik ook geloven en natuurlijk de wolken, die maken een mens gelukkig, helemaal mee eens! Gave verzameling badgekes, moest eerst wel ff denken wat je bedoelde, bloos.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!