donderdag 12 september 2013

Vooral veel verf

Nog steeds in de verf-modus...

Nieuwe mode ;)

Extra veel leesplezier!

Bewijs, ik ben een morsige schilder ;)

Ondertussen verzinnen we extra klusjes.

Zoals kastjes schilderen.
En zo komt het dat wij maar bezig blijven en er geen einde aan zien komen...
Jammer genoeg wel aan de verf (we zijn al een paar keer bij moeten gaan halen).
Maar wat er al af is ziet er goed uit, dus dat geeft moed om verder te doen.

En aangezien het op-wijkende donderdag is, nog een op-wijking van mij:
ik ruik graag verf! Niet alleen een op-wijking maar ook opwekkend ;)
Liefst die van de strepen op straat, mmm!
Ik ben gek, ik weet het :D

Ik ga nog maar wat verder schilderen.

Eerst kijk ik nog even naar boven:


Genieten!


Een goede manier om te weten wat iets is, is na te gaan wat het allemaal niet is.
 -David Allen-

Liefs Els

11 opmerkingen:

  1. Dag Els,


    zonet volger van je geworden omwille van die hoek eraf.
    Je stond nochtans in mijn leeslijst dus het zou kunnen dat ik je nu dubbel volg. Ik begrijp blogger niet zo goed.

    Alleen dit: ik wou weten wat "opwijking" betekent en ging naar je link in deze post (5 september) maar in die link was het me nog niet helemaal duidelijk omdat je daarin naar een link voor een augustuspost verwijst.
    Daar ben ik dan ook naartoe gegaan met in mijn achterhoofd het idee dat ik waarschijnlijk nog veel dieper zou moeten graven. Maar neen hoor, in augustus wordt het glashelder uitgelegd.

    Ik snap het en ik doe bij deze een statement:
    de opwijkingen overvallen me elke dag.
    Soms zelfs meermaals.

    En ja, hoor, badchkes heb ik ook.
    Teveel.

    Dat wordt fun, bij jou regelmatig op bezoek komen.

    Schilder lustig verder en tot later,


    Brigitte
    van
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er weer mooi uit ! zou willen dat ik schilderen ook leuk vond.. hihi. Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha een morsige schilder. Die kleur staat je prachtig hoor! Hier nog zo'n soort schilder. Ik kan de verf serieus aan mijn ellebogen hebben hangen en niet weten hoe het komt :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh lekker alles nieuw en fris! En ja hoor, daar hoort een heerlijk verfluchtje bij...;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je toch een heerlijk mens en ja gelukkig heb ik ook opwijkingen heb nog even terug gelezen ben weer helemaal bij,en je verf prachtige kleur altijd weer heerlijk als alles straks klaar is
    Lieve gr marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een werk.. maar als alles straks klaar is, is het het waard. Ik vind de kleur helemaal goed <3

    En je wolken zijn prachtig ! x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En achteraf gaan jullie zooooo trots zijn! :-) Dat komt helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als het af is gaat het zoooooo mooi zijn! Ik ben heel benieuwd naar de na foto's! Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik knoei ook altijd zo met verf! Ook al probeer ik het netjes te doen, ik zit altijd onder. Ik vind de kleur trouwens echt prachtig! Succes nog met het verfwerk. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kastje zeg, ik vind de kleur ook helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oké dan, dus jij bent een verf snuiver, zozo! Geen wonder dat je morsig bent, haha! Mooie wolken! En succes met de schilderklus!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!