dinsdag 8 april 2014

Een dankbaar hart

Wolken enzo op Dankbare DinsDag:

Ja, als 'Madam  Wolkenclub' ben ik de laatste tijd al veel dankbaar geweest.
Zo veel 'zennig' en gratis moois boven ons hoofd:

Witte pluimpjes.

Witte waas.

Verlicht grijs.

Woeste wolken.

Regen wolken.

Om je oogjes al wat te laten rusten...

...op weg naar bed.

En deugd dat dat doet. Gewoon kijken, genieten, ontspannen. Oh, wat ben ik graag buiten.
Zeker nu het wat langer licht is, meer wandel-tijd :)

Ik ben ook nog 2 lieverds heeeel dankbaar:

Susan voor haar geweldig mooie bomma-kaart :)
en vooral Trui, die veel te veel gaf:


Maak kennis met Truis, ze moeten niet allemaal Truus heten ;)
Een echt 'schatjepatatje', vriendin voor Caries & Sieriel, Karel én mij!
Mooi en lief he! Dikke, dikke merci Trui (al had dat totaal niet gehoeven hoor)!

Zo, dat noemen ze dus een ferm dankbaar hart! Merci lieverds!
En merci hierboven!

Aandacht werkt als een zaklamp in het donker;
je ziet plotseling dingen die je eerder niet zag.

-Olaf Hoenson-

Liefs
Els

10 opmerkingen:

  1. Wat mooi en lief Els! Genoeg om van te genieten voor jou gelukkig :-)
    Liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Els,
    Even je blog niet gelezen en ik mis een heleboel: als eerste GEFELICITEERD met je verjaardag. Fijn dat je zo in het zonnetje wordt gezet!
    Groetjes,
    Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is dubbel dubbel op dankbaar deze dinsdag.
    Wat een verwennerij zoals het ook hoort als je jarig bent. Toch?!

    Nog een fijne dankbare dinsdag, lieve groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een verwennerij die trui is een schatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. o fijne post heb je ontvangen. Wij hadden hier vandaag ook het meest bizarre weer. Enne moment zon, echt 5 minuten later regen, 5 minuten later zon, daarna enorme hagel toen weer zon weer wat regen. Echt te raar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gisteren zat ik nog eens in een auto ( ik zit zelden in een auto ) en had ik nog eens een wijds zicht toen we over de ring reden. Wat heb ik genoten van de wolken die toen te zien waren !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh hihihi heel graag gedaan hoor lieverd. Fijn dat mijn verjaardagskaartje goed is aangekomen. En wow wat lief van trui! Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo kennen we Trui hé, en al die andere lieve blogmadammen niet te vergeten!
    Heel verdiend Els,ik heb een vriendin voor Truis , volgt nog :)
    We werden verwend met de mooie wolkjes hé.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!