zondag 18 mei 2014

Dag van het park

Oh wat een mooie dag

Dag van het park én geweldig mooi weer, wat wil een mens nog meer!?
Niet naar een druk communiefeest moeten ;) Maar ach, het feestvarken was gelukkig, net als alle andere kindjes (buiten spelen) en het eten was lekker (er was zelfs vega!) én er waren fijne mensen om lekker met te tetteren...
Moest ik nu niet zo snel overprikkeld raken dan was het perfect geweest.

Op voorhand hadden we al verwittigd dat we iets vroeger gingen vertrekken om nog een laatste streepje 'dag van het park' mee te pikken en dat is gelukt:


Was mijn bos-schoenen vergeten :( Heb wel nog nooit zo chic door 'ons' park geparadeerd :)
 

Voor de Wolkenclub!


Echt een feestelijk mooie dag in het park, roze hakken passen daar wel bij he ;)


En we waren nog op tijd voor de zaadbommen!!!
Dat wou ik vooral niet missen, de zaadbommen! Ik ga eens goed nadenken over waar ik ze ga gooien... Heb gevraagd hoe ik ze zelf kan maken: 1 derde bentoniet (een soort van klei die je in tuincentra kan kopen) en 2 derde potgrond én 1 lepel bloemenzaad.

Ik hoop dat jullie ook een fijne dag hebben gehad en ik wens jullie alvast een fijne week.
Ik ga nog wat bekomen... ;)

Ongeacht hoe moeilijk het verleden was,
je kunt altijd opnieuw beginnen.
-Boeddha-

Liefs
Els

9 opmerkingen:

  1. Leuk zaadbommetjes,heerlijk om mee te gooien ...ha ha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van de zaadbommetjes heb ik nog niet eerder gehoord, leuk! Fijne nieuwe week toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De bomen zullen blij geweest zijn dat je je zo feestelijk hebt uitgedost op 'hun' dag ! Ik zie een vlinder in jouw wolk, maar ook een eekhoorn … Zaadbommetjes kende ik ook nog niet, maar ik zou het resultaat zeker wel eens willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kende ik niet, die zaadbommetjes. Wie weet wat voor fleurigs eruit zal groeien! Best wel spannend eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn berichtje weer. En die foto's van het bos, ik vind het zo mooi nu overal, met die fris groene kleuren van pas uitgelopen blad.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleur van schoenen en van sacoche.
    Mooie bossige foto's.

    P.S. Ik vind communiefeesten ook te druk en ik geraak niet eens snel overprikkeld (of misschien toch, nu ik dit lees)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stijlvol wandelen in het park, foto deed me beetje aan Filip en Mathilde denken vorig jaar ;-) Leuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha zo op je roze schoentjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Stijlvol met die schoenen, schoon jong :)
    Het woord zaadbommetjes is op zich al veelbelovend, tof woord ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!