donderdag 1 mei 2014

Een gedeelde deze keer....

Onze gedeelde op-wijking:

Vanmorgen gingen we samen op pad, want hoera ik had ook een dagje vrij!
Zo zag het er toen uit:




Eerst mistig, toen regen en nog later zon, olé!

Wat gingen we doen? Iets wat we ongeveer maandelijks doen:


Nederland leeg kopen :) Wij zijn echt 'halve Hollanders' zoals ze hier zeggen! Jullie hebben zo veel dat wij niet hebben...


Om nog wat meer een 'Hollander' te worden kocht ik oranje sokken in de HEMA ;)
En ik deed nog iets voor het allereerst: een uitsmijter eten! Spannend...
Ik had geen idee wat ik bestelde, ik was gewoon al blij dat er iets zonder vlees was. Ik dacht een klein hapje te gaan eten, jawadde...
Ik kreeg een giga groot bord vol sneden brood met daarover een kilo kaas en daarover nog 3 spiegeleieren! En daarbij nog een berg groenten. Sjans heb ik een man die goed kan eten ;)
Ik at er zelfs een beetje frietsaus bij, ben ik nu een 'echte'?

Wat een opwijking weeral.
Velen onder jullie zullen een lang weekend hebben: geniet er van!! Ik ga morgen weer gewoon werken...

Het is niet de berg die we overwinnen, maar onszelf.
-Sir Edmund Hillary-

Liefs
Els

12 opmerkingen:

  1. Whahaha wat ben je toch een lekker ding...een uitsmijter zonder ham zal het geweest zijn, want volgens mij is dat normaal met ham en kaas (zeker weten doe ik dat niet want ik eet het nooit ;)). Die oranje sokken zijn echt wat voor jou! Goed bezig met unne echte hollander te worden...ik ben lekker limburger hihihi. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben hier by the way geen vrij op 1 mei en morgen dus ook niet, wel maandag is een officiële feestdag ;). Knuff!

      Verwijderen
  2. Inderdaad een echte uitsmijter hoort met ham ,maar ik als vegetariër keur hem zo ook goed hoor ,fijn dat ie in iedergeval zonder ham te bestellen is .dat is weer een meevaller en grappig dat jullie 1 x per maand gaan gezellig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh een dagje holland-shoppen! Zalig... Ik kocht er vroeger een halve Albert Heijn leeg aan kruiden en toestanden... gelukkig hebben we er nu zelf eentje in de buurt. Die oranjesokken zijn geweldig! (onder een rokje! proest!)
    Enne morgen is het voor mij ook "werkendag"! Sportdag... gelukkig een leuke "werkendag"!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha ja hoor je bent goed gekeurd als echte Hollander zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor een donderdag opwijking is dit alles toch heel geslaagd moet ik zeggen. Lekker in Nederland koopjes halen en dan ook nog genieten dan een lekkere uitsmijter. Ja na zoiets gegeten te hebben kan je er wel weer efkes tegen.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke opwijking. En met die sokken erbij begint je er toch wel een beetje op te lijken.
    Hier geen lange weekend, tenminste voor Wilco niet die moet ook gewoon werken.
    Zelfs maandag!

    Fijne dag!
    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, als je "Hollander" hebt gespeeld, is dat beslist een opwijking an sich!

    Mooie foto's met de weerswisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijke sokken, daar moet de zon toch van gaan schijnen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schaam je maar niet, ik als echte Hollandse heb vorig jaar voor het eerst een uitsmijter gegeten. En ik vond 'm heerlijk!!
    Zoals jij in Nederland shopt, shoppen wij graag in België ( onze favoriete plaats is Waregem) waar een fijne camping was, helaas nu gesloten. En dan lekker naar de Cora, allemaal lekkere dingen mee naar huis nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, die frietsaus doet het hem! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!