maandag 26 mei 2014

Renners en Rodania...

De Blauwvelokeskoers

Gisteren reed Karel voor de 2de keer mee met de Blauwvelokeskoers, klassieker in wording ;)
Enkel voor retrokoersfietsen. Regels: geen versnellingen aan het stuur, geen klikpedalen en minimum 1 ongeschoren been ;)

Terwijl hij zat te zweten op de fiets zat ik ergens ten velde, alé aan de rand van een veld, op mijn dekentje...weg van de drukte.


Wolken en groen = altijd goed!

Net voor de start.



Tussen de rondjes door tijd voor natuurfoto's :)

De coureurs langs hun mooiste kant ;)


Bezoek, niet alleen in familievorm maar ook in dierenvorm!

Eentje voor de Wolkenclub!
Het was een groot feest, voor jong en oud. Wij hebben goed gesupporterd en de coureurs hebben nog beter gefietst! Mijn ventje heeft het geweldig gedaan, ik ben trots!!!

Fijne week gewenst!!!

De wereld is vol met poorten, vol met kansen, aaneenschakelingen van spanning die erop wachten benut te worden.
-Ralph Waldo Emmerson-

Liefs
Els

11 opmerkingen:

  1. Tof die koers, lijkt me voor iedereen een groot plezier, ik zou me precies ook amuseren daar ::)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik ben nu toch wel curieus naar hoeveel meneren-met-één-geschoren-been er meereden ?!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh wat een leuke nostalgische bedoening... ik wordt gewoon blij van die filmpkes. En schoon dat het daar is... ik had daar ook op mijn gat in 't veld willen zitten! Zalig!
    Schoon foto's, echt heel schoon!
    Ik had daar nu nog nooit over gehoord ... straf! Heel plezant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En wat was het er geweldig weer voor om in de natuur te vertoeven en je ventje aan te moedigen. En thuis gekomen snel zijn andere been geschoren?

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne combinatie, fietsen kijken en in de natuur zijn.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed zeg! Ik ken wielrenners vooral als engerds die me laten schrikken, maar zo zijn ze eigenlijk heel leuk.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Awel, dat is nu eens een koers waar ik voor op straat zou gaan staan om te supporteren, tof! Stoer van Karel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een vrolijk gezicht al die gekleurde fietsers zo tussen dat groen

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!