zondag 11 mei 2014

Wolkenoverdosis

This one goes out to the ones I love....

De Wolkenclub!!!!

Maar first things first! Wie won er mijn give away.....
Hoewel er veel lieve en mooie en ontroerende en wijze en deugddoende woorden waren koos mijnheer de gerechtsdeurwaarder voor de 'nijvere vlijt' van :....mANdarien!!!!
Zo geweldig tof gedaan! Karel (en ik) vond het geweldig dat de tekst eigenlijk mijn 2 jaar bloggen bevatte, we waren beide ferm onder de indruk én ik moest er een beetje van wenen. Dikke dikke merci én dikke PROFICIAT!!!
Mail me maar snel je adres dan komt het hertje jouw kant uit!!

En dan nu een zondags zen momentje, rust voor de ogen...(allemaal foto's van afgelopen week):












Mooi he. Allemaal rondom ons te zien. Voor zo een schoonheid hoef je dus echt niet ver op zoek te gaan. Gewoon ogen open houden en genieten. Hoe meer ik 'buiten kom' , hoe meer moois ik vlakbij ontdek. Fijn hé? En ik word dat totaal niet beu. Het is zelfs een soort van verslaving, ik wil meer, meer, meer ;) Het effect dat het op mij heeft, al dat moois, wordt ook niet minder. Ik geniet er telkens meer en meer van, fijn! Ik voel mij daarna zo dankbaar, rustig en soms tot tranen toe geroerd...

Genoten?
Dan heb ik nog een vraagje:



Is dit een babylijster?
Karel zag dit schatje vanmorgen in ons tuintje, lief he!
Het is echt al heel de week een drukke bedoening bij ons. Na maanden enkel duiven en tortels was de merel er plots weer. En vanmorgen deze. Ze hebben eindelijk door waar het goed vertoeven is ;)
(Wordt vogelpindakaas snel slecht? We kochten hem in oktober ofzo, denk ik, en nu pas eten ze er van. Mag dat nog? Iemand enig idee?)

In een ruim hart krijgen veel dingen een plek.
-Anselm Grün-

Aan alle lieve mama's onder jullie: een geweldig fijne Moederkesdag!!!
En aan de Ilse en Waylon fans: dikke proficiat!!

Geniet er nog van, van deze regenachtige zondag
liefs
Els

12 opmerkingen:

  1. ooo die baby vogeltjes zijn altijd zo komisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig vogeltje! Maar wat het is, geen idee hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij nu even geen pindakaas, slecht voor jonge vogeltjes met de vertering ,laat ze maar lekker insektjes zoeken nu hoor er is volop.,heerlijk al die mooie wolken,liefs marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohja, volledig eens met de winnares! Dank je wel voor het delen van al dat moois, ik heb meegenoten! Volgens mij is dat een merelbaby, van pindakaas ken ik niks :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat fijn !! Dank je wel mijnheer de gerechtsdeurwaarder, en jij uiteraard ook he Els ! Ik zal het leuke schriftje enorm koesteren ! Reken maar dat er heel wat 'dingen die fijn zijn' in zullen komen en wie weet nog enkele leuke liedjesteksten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de winnaar........
    Mooie foto's van de lucht......echt om te genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Felicitaties aan Mandarien!
    Mooie foto's... ons Belgenlandje is prachtig!
    Ik zou het echt niet weten van dat vogeltje...Benieuwd wie wel?
    Leuke week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje! Geweldige wolken foto's!
    Enne... fijn om weer eens aan REM herinnerd te worden; mooie muziek...
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wonderschoon! Pindakaas mag je wel weer opruimen, idd slecht voor de vertering bij de jonkies. Ik denk een mereljong, hoewel hij wat donkere ogen heeft. Bakje meelwormen, die lusten ze nu wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie wolkenfoto's van de afgelopen week. Hier was het behalve bossig, ook bijzonder wolkig.

    P.S. Bedankt voor je lieve kaartje met de zen-eekhoorn, dat had ik nodig om wat tot rust te komen in deze hectische dagen.
    (wel een akelig verhaal van dat bos, dat iedereen opslokt, is het wel goed dan dat het hier bossig is?)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!