dinsdag 3 juni 2014

Woordjes-gek.

Dankbaar...

Omdat mijn geweldige oorbellen er zijn!






Gras en bos, echt iets voor mij he! En zo geweldig, mijn 'factuur' :)
Ik ben dus Carla dankbaar voor de mooie oorbellen, die zo 'mij' zijn!
Ik zit ze hier vol 'contentement' te dragen.

En ik ben 'de muze' dankbaar die mensen geweldige ideeën kan geven. Dit idee had 'ze' ook wel aan mij mogen geven maar alla ;)
Ik ben ook alle mensen dankbaar die gehoor geven aan die ideeën, het zijn die mensen die de wereld mooier maken. Dus aan alle creatieve, 'mooserige', inspirerende mensen: een dikke merci!

En vandaag vooral een dikke merci aan Carla!!!

Iedereen is verbonden met de natuur en de aarde.
Mensheid, natuur en aarde zijn onscheidbaar.
-Wubbo Ockels- 

Fijne dankbare dinsdag nog,
liefs Els

11 opmerkingen:

  1. Inderdaad geweldig creatief en leuk zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bloos bloos...
    Tof dat je er zo blij mee bent !
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat zijn ze leuk! Ik doe mee met een rondje RRN (google maar even als je het niet kent...) Een vriendin van mij doet ook mee, en heeft het thema woorden en letters... ik bestel dus gelijk een paar oorbellen voor haar, ze zijn echt geweldig leuk!!
    Bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie blogje ik kwam u tegen via andere haaksters ik zal zeker meer gaan bezoeken...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook gek van deze Carlaatjes.
    Heb er ook besteld bij haar.

    Gras en bos passen inderdaad helemaal bij jou.
    (en ook wel een beetje bij mij)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon prachtig! IK zou er ook willen voor mijn dochters ...denk alleen nog na over de woordjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tof hé, ik heb er net ook besteld, nu maar hopen dat de woordjes in voorraad zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ze zijn superleuk hé!! Ik heb er ook besteld voor de meiden :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!