zondag 24 augustus 2014

Likken en lezen aan zee...

Heist en van die dingen

'Onze zee' is Heist. Wij vinden het daar fijn. Niet te druk en de heerlijkste ijs in de 'Panache'.
Dus wat is er een betere beloning, voor weer een ochtend werken op zondag, dan even naar Heist gaan!? En het was nog mooi weer ook!!!

Onderweg werd het mooier en mooier.

Met veel wolken voor de Wolkenclub!

In Heist was er veel zon (maar ook koude wind).

Nils en Nikita waren er ook bij! Niet echt zee-waardig gekleed maar alla ;)

We aten een ijsje, raapten wat schelpen en stenen.

Ik hing een Geluksvis op.

We lazen lui in de duinen...

En bakten bij thuiskomst pannenkoeken met banaan. #iseefaces :)
Een fijne zondag again. Gewerkt? Ik? Vandaag? Al vergeten! Ik herinner me wolken en ijs en zee en zand en .... ;)
Straks nog en potje scrabble en het was weer een dag met een gouden randje!
Merci aan mijn Karel!

Hebben jullie ook zo genoten? De zon deed deugd he!?
Maak er een fijne (school/werk) week van!

De twee belangrijkste dagen in je leven zijn
de dag dat je bent geboren én de dag
dat je begreep waarom.
-Mark Twain-

Liefs Els


14 opmerkingen:

  1. Hihihi, mooie plek voor je vissie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh keitoffe tekst! Zowel die van jou als die van mark twain !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt inderdaad als een perfecte zondag. Fijn om te leze dat jij ook zo geniet van kleine dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een fijn dagje. Hier moesten we een beetje tussen de buien in genieten.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een supergezellige zondag! De zee dat is altijd genieten!
    En ik sluit me bij Vee aan.... geweldige tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heist aan zee... brengt vele jeugdherinneringen met zich mee voor mij. Ik geloof dan ook graag dat je het daar naar je zin hebt.
    Veel scrabble plezier!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's weer van een heerlijke zondag. Hier wel af en toe zon maar ook harde regen en zelfs hagel kwam er naar beneden.
    Maar mijn zondag was verder ook prima. Mooie tekst van Mark Twain.
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het geluksvisje aan dat niet-zwemmen-bord ;-)))
    Is dat nu een niet-vissen-bord ?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het was een fijne dag!!! En trouwens: mooie foto's!!! Thx!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een heerlijke dag voor jullie, wij hebben de hele dag helemaal niks gedaan en geluierd in bed ;). Zonde van het weer...maar daar trokken we ons niks van aan hihihi. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat hangt die vis daar mooi!

    En ijsjes en zee, dat is gewoon top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. zo heerlijk als je de zee een beetje in de buurt hebt! Ik trakteerde mezelf afgelopen week ook op een paar uurtjes aan de zee. Maar dat is dan dik twee uur heen rijden, en ook weer dik twee uur terug. Als je tenminste buiten de spits gaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nils en Nikita volgende keer in badpak? :-) Fijn zo genieten!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!