dinsdag 26 augustus 2014

Thank you

Op deze Dankbare DinsDag....

Zeg ik dank u wel aan volgende lieverds:

Carla, ik heb ze al dagen op hoor, je broche! Dikke kus!

Nadia, die mijn 'motto' kent :) Merci!!!

En Aletha, die ware kunstwerkjes verstuurd! Thanks!
Wat een weelde in onze brievenbus! Dikke merci aan deze dames om de grijze dagen lekker veel kleur te geven! ZOOO fijn!!!

Ik ben een verwend meisje.
En daar ben ik dankbaar voor!

Net als voor alle fijns en liefs dat ik deel met jullie allemaal. Via brieven, blogs, mails, Instagram, ...
Mensen die de sociale media oppervlakkig en een verarming vinden kennen ons nog niet. Wij, de Madammen van Blogland enzo, die samen zo veel delen. Qua liefde, vriendschap, wijze raad, hulp, voorbeelden, inspiratie, snailmail, ...
En voor mij het allerbelangrijkste: een plaats waar ik echt Els kan zijn!
Een plaats waar ik merk dat ik niet alleen ben met mijn opwijkingen ;)

Merci voor deze warme virtuele thuis!!!

Ware kracht is met blote handen een chocoladereep
in vier brokken breken en slechts 1 stuk opeten.
-Judith Viorst-

Nog een fijne dankbare dinsdag!
Liefs Els

9 opmerkingen:

  1. Amai uw brievenbus heeft nogal mogen werken...
    Carla maakt toch schoon dingen hé !! Ik heb woordjes voor oortjes oorbellekes van bij haar.. en schoon bladwijzers...
    En geloof het maar, hier in blogland zijt ge ab-so-luut niet alleen met uw opwijkingen ! Ik zeg altijd maar : niks zo plezant als prettig gestoord !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi verwoord! Ik lees altijd met veel plezier over je opwijkingen en wat je allemaal meemaakt, of dat nu iets heel fijns is of juist iets minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yess helemaal met je eens! Het is als een warme deken blogland, ook al is het de laatste tijd vaker wat stiller op mijn blog, toch voel ik hem nog steeds. Happy met ook jouw lieve post voor mijn verjaardag :). Ennuh weet je wat ik merk, mensen die over dat soort dingen zeuren hebben vaak zoveel meer te klagen en zien niet eens al die andere goede dingen die ook gebeuren. Arme mensen zijn het toch...wij zijn hele rijke mensen! ;). Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een lieve post heb je gekregen!
    Wie goed doet, goed ontmoet heet dat toch? Dus je bent waarschijnlijk gewoon een lief mens die het verdient, zelfs met al je op-wijkingen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijke post heb je mogen ontvangen.
    En opwijkingen zijn net dat stukje meer in het leven
    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dik verwend vandaag! Geniet er van!
    De kracht van die chocola... die ontbreekt me meestal! :(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal mee eens. De blogmadammen zijn echt en vriendschap op afstand kan je dag ook een gouden randje geven.
    Je hebt het weer mooi geschreven, Els.
    Fijne woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!