dinsdag 23 september 2014

Dankbaar

Dankbaar zijn is niet zo maar iets...

Dankbaar ben je niet zo maar, dankbaar daar moet je je best voor doen en er aan werken.
Het is een oefening.
Net zoals met alles: in het begin niet makkelijk maar op de duur gaat het steeds beter en beter.
Makkelijker.

Dankbaar moet je niet zijn om de grote dingen (mag ook hoor) maar vooral om de kleine dingen.
Dus hou je ogen open en sprokkel maar veel dankbaarheid, geloof me dat is fijn!

Boerderij post van Aletha.

Oogst uit ons tuintje.

Merci post van Mieke.

Nog meer lekkers uit de tuin.

Moed post van Jeanne.

De liefde op pad ;)

Herfstschatten in het bos.

En een vlinder in de tuin.
Daar ben ik dankbaar voor. En voor nog zo veel meer...
Merci aan alle lieve mensen, dieren en Moeder Natuur die mij dingen die fijn zijn gaven :)

Blijven zoeken is mijn raad aan jullie. Je ogen altijd open houden, net als jullie hartje...

Verander je meningen, houd vast aan je principes;
vernieuw je bladeren, laat je wortels intact.
-Victor Hugo-

Fijne dankbare dinsdag,
liefs Els

6 opmerkingen:

  1. Precies het zijn dingen die je bewust moet zijn en zelf aan moet werken maar wel fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi het zijn de kleine dingen die het hem doen fijne DDD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schoon kousen, op de foto waar de liefde op pad is !
    En zie ik dat juist, tijgerkousen, en poezekesprint op de rok ? Hihi leuke combinatie !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een tevreden mens is een fijn mens, en koester die wortels (Viktor Hugo) van jou maar want die zijn dik in orde! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb vandaag ook van veel kleine dingen kunnen genieten...
    En nu nog meer met jouw fijne foto's :-)!
    Veel liefs van Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een fijne dankbare dinsdag had je! Ik ben benieuwd of deze spreuk het deze week gaat halen in onze leerkrachtenkrant? Ik hou je op de hoogte!
    Fijne avond nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!