zondag 28 september 2014

Hoogtepunten

De hoogtepunten van afgelopen week:

Het was geen speciale week hoor. Maar als je goed kijkt zitten er toch wel in elke week wat hoogtepuntjes he. Dit zijn er een paar van onze afgelopen week:

Samen op de fiets.

Een zonsopgang én ondergang bewonderen.

Bezoek in de tuin!

Het bezoek wordt streng in het oog gehouden ;) Door Caries toch...

De paprika's blijven maar groeien in mijn potten!

En onze roze postbode kreeg nieuwe erica's!
Allemaal geen grootse dingen maar wel stuk voor stuk dingen die fijn zijn :)
En daar ben ik dan bewust dankbaar voor. Want als je dit niet opmerkt is het leven soms 'gene vetten' he ;)
Door de spanning ivm 'hét vonnis' heb ik al dagen hoofdpijn... Me richten op de kleine fijnen dingen is dan een goed medicijn! Straks nog een frisse avondwandeling en ik kan er weer tegen :)

Ik wil niet als een alternatieve dokter klinken hoor, ik heb de wijsheid niet in pacht. Maar ik deel graag wat bij mij helpt. Omdat jullie schatjespatatjes zijn natuurlijk :))

Vertrouw op je instinct
tot het einde,
ook al heb je er geen reden voor.
-Ralph Waldo Emerson-

Fijne zondag nog!
Liefs Els


11 opmerkingen:

  1. Wijsheid kan je niet in pacht houden, die is er voor iedereen, en die verschilt voor iedereen !
    Delen wat er je helpt, dat is heel wijs !!!!
    Jouw fiets ziet er super uit, maar die van de Karel....... die moet nog 'getuned' worden zenne !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toch onverwacht veel fijne dingen voor een doodgewone week!
    Geniet van je avondwandeling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag grote schattepatat :-) !
    Groot gelijk, wie het kleine niet eert...
    En eigenlijk zijn het juist die kleine dingskes die een mens nog het allergelukkigst kunnen maken ! Afgelopen week Tuurke voor het eerst horen balken, awel, da's voor mij tien keer plezanter dan bvb nieuwe kleren...
    Enne, Carla heeft wel gelijk over Karel zijne fiets zunne ;-))))
    Voor de hoofdpijn : pilleke pakken, en beseffen dat er een hoop blogmadammen voor u duimen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit zijn weer echt dingen die fijn zijn !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och wat lief die torteltjes...
    Heerlijke fijne dingen weer hoor Els! Zo goed dat je ze vastlegt en ons er op attent maakt, dankjewel... Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ken je het boek en blog van Bronnie Ware?
    The top five regrets of the dying.
    Daaruit blijkt dat mensen tijdens hun laatste levenseinde niet denken; O had ik maar vaker in de file naar mijn werk gestaan, had ik maar langere dagen op kantoor gemaakt.
    Nee, ze hebben spijt van de tijd die ze niet bij hun geliefde doorbrachten, hadden ze maar vaker naar zonsopgangen gekeken.
    Jullie zijn zo goed bezig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleinste dingen zijn de grootste schatten. Kus!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Genieten van de kleine dingen is juist het mooist! Hee, wie het kleine niet eert... Maar het zijn weer hele leuke genietmomentjes. Wat een leuke fiets heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is ook de kunst hè lieverd om al die kleine dingen op te merken die fijn zijn.
    Ik ga eens snel teruglezen want volgens mij heb ik het een en ander gemist. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie blog ,inderdaad wie die kleine dinges niet opmerkt mist heel veel ,mooie spontane leuke foto's

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!