zondag 26 oktober 2014

Beestige zondag

Dingen die fijn zijn

Dingen die fijn zijn: jullie lieve reacties op mijn gedicht! Het is echt wel wat jullie zeggen: het is mijn hart en ziel op papier, echt Els. Daarom is het voor mij ook moeilijk om te lezen en goed te vinden. Het komt te dichtbij.. Fijn dat het voor anderen iets kan beteken.

Ook fijn: het roodborstje dat al een ganse week in onze tuin komt. Karel heeft een foto kunnen nemen:



En samen met Karel gaan wandelen in ons favoriete park blijft ook altijd een favoriete bezigheid:

Beestjes hangen: Geluksvis!


Een eekhoorn gezien! En hij/zij ziet ons (foto hard ingezoomd):)



Op weg naar huis zagen we ook veel moois:

Zonsondergangen blijven elke dag opnieuw mooi he!


 En we zagen nog een veld vol van deze beestjes:


Een soort van ganzen?

We kunnen er dus weer tegen voor een week :)
Voedsel voor onze ogen en ziel. Zuurstof voor ons lichaam.
Seffens nog wat puzzelen en het was weer een zalige zondag!

Geef nooit op.
Niemand weet wat er gaat gebeuren.
-L. Frank Baum-

Nog een fijne avond en voor wie het van toepassing is: een fijne week vakantie!

Liefs Els



10 opmerkingen:

  1. Dat zijn nijlganzen, die op de laatste foto's... Oneetbaar, en jammer genoeg jagen ze veel van onze oorspronkelijke vliegende bewoners weg...
    Schoon roodborstje :-) ! Hier zitten er ook éindelijk terug een paar roodborstjes. Jaren geen gezien, nu al een paar jaar intensief aan 't vogelkes voederen, en nu komen ze stillekes terug kijken !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zondag! Gaaf, die roodborst, mooi "geschoten", Karel! Wij hebben er ook twee, één in de voortuin, één in de achtertuin. En zingen... heerlijk vind ik dat. Die staat regelmatig in mijn "klein geluk boekje" ;) Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopelijk een puzzel met ALLE stukjes! :-) Fijne foto's en jullie hebben mooie schoenen aan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik las een mooie quote : Het verleden is een proloog, het begin van iets nieuws. Vond hem wel toepasselijk voor jou. :-)
    Prachtige plaatjes om de week mee te beginnen, maak er een nieuwe mooie van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi mooi. Lijkt me een heerlijke zondag te zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en de broer van je roodborstje waard hier in de tuin ,liefs marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om je blog te lezen, ik volgde je al op Instagram...
    mooi wat je doet; geluksvissen hangen, mooie quotes plaatsen èn gedichten schrijven, spreekt me erg aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahhh en ik moet nog steeds een roodborstje afvinken op mijn Flow-lijst, maar kom er geen tegen? Of zou het ook digitaal meetellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto van het roodborstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey lieverd ik heb nog eens even teruggelezen, had toch al weer een paar blogposts gemist. Mooie foto's alom, mooie puzzel van Sarah Kay ook, lekker gelezen zo te lezen ;). Goed bezig lieverd en fijn dat al die lieve reacties je deugd doen. De jouwe doen dat ook altijd! Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!