zondag 15 februari 2015

Zondag in stijgende lijn.

The only way is up...

Het begon vandaag met een ochtendje werken. Daarna gingen we naar ons favoriete bos, seffens gaan we samen uit eten voor Valentijn én daarna maak ik Karel nog in met Scrabble ;)
Het gaat hier in fijne stijgende lijn vandaag...

Zon door de bomen...

Lente uit de grond!

Bijtjes op pad.

Wij samen.

Geluksvis gehangen.

Feest voor de vogels.

Zalig zen.

Hoog Els, kijk omhoog!

De vogels en orbs maakten het af ;)
Fijn, fijn, fijn...

Net zoals jullie lieve, inspirerende, nuttige, steunende, hoopgevende reacties! Waarvoor DIKKE merci! Ik ben zo blij met jullie!

En met Karel, die me hielp mijn winkel wat op te kuisen!









Vrolijk makend he!? Wat wat is en wat hoeveel kost kan je allemaal zien in De winkel van Els!
Laat u maar eens gaan ;)

Nog een fijne zondag lieve Madammen!
En omdat het nog Valentijnsweekend is: allemaal een dikke kus! SMAK!

Vandaag is de eerste dag van de rest van je leven.
-Charles Dederich-

Liefs Els

9 opmerkingen:

  1. Dikke kus terug! :-)
    En... Een BIJ??? Jippieieie!
    We gaan weer naar de lente!
    Ik ga een kijkje nemen in je winkel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dikke kus ook voor jou/jullie!! Wat een heerlijke wandeling weer!! En prachtige foto's. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijke lente dag en mooie spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fijn dat je zo'n fijne-in-stijgende-lijn zondag had.

    Me eens goed laten gaan?
    Probleem is dat ik me continu goed laat gaan...

    Maar alla,
    ik ga toch even in uwen opgekuiste winkel kijken, seh!

    Prettige zondag,

    Brigitte (die van de dachshund)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En, hoe is de scrabble afgelopen ?!? Hebt ge hem ingemaakt ? ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijkheid weer. Een fijn voorproefje van de lente! Mmmm, het kan niet snel genoeg gaan totdat het zover is!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik word iedere keer zó vrolijk van je creaties! Heerlijk hè, als je de eerste tekenen van de lente ziet.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!