zondag 12 april 2015

Zalige zondag

Lekker...

Het is nog niet eens 15 uur en ik heb al een fijne dag achter de rug!

Eerst gingen we ontbijten bij Mampoko, met een bon die ik won via een gedichtenwedstrijd van
Ringland. We vierden nog een beetje mijn prijs én mijn verjaardag van vorige week. Het was heel gezellig én heel lekker. Mooi pand ook. En hele vriendelijke bediening. Echt een aanrader! Ze gaan ons daar nog terug zien :)
Ahja, we hadden het luxe ontbijt (met veel vlees normaal gezien) maar zonder probleem maakten ze daar een lekkere vega versie van. Handig om te weten dat dat kan he!?

Daarna gingen we de magnolia's bewonderen in Hof ter Saksen. Dat blijft toch echt een van mijn favorietjes hoor. De magnolia's en het park.

Kijk maar even mee hoe mooi het daar is momenteel:

Je kan er een Geluksvis vinden!

Hier is het!

Slapende reus...

Lente!

Een blauwe vlinder, nog nooit gezien!



Ik heb een camouflage broek aan :)


Geen vrouwtje te zien, allemaal aan het broeden?


Gewoonweg kunst!

Strepen voor de Wolkenclub-Madammen!

En nu is het rust voor mij en opwinding voor Karel (koers) :)
Daarna eten we onze eerste asperges van het jaar (Nederlandse!). En daarna maak ik hem in met scrabble ;)
Ik kan er weer tegen voor deze week.

Mijn wekelijkse portie natuur is echt onmisbaar geworden. Ik kom daar (een beetje) tot rust, laad mijn batterijen op en voed mijn ziel.
#dingendiefijnzijn :)

Door bomen begrijp ik de betekenis van geduld,
zoals gras mij volharding heeft leren waarderen.
-Hal Borland-

Nog een zalige zondag gewenst lieverds!
Liefs Els


7 opmerkingen:

  1. Mooie lentefoto's!
    Nog een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zat er in de namiddag ook ene naar de koers te kijken :-)
    Mannen... Ik zit met zo'n weertje liever buiten ! Magnolia's kijken, bijvoorbeeld.... (Zo schoon hé... Jammer dat die maar zo kort bloeien...)

    Enne, hak Karel sebiet in de pan met scrabble ;-) !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij ook al zo'n fijne zondag en vorige week jarig haha ik ook en ook ik at vanavond de eerste heerlijke groene asperges in de Veldkeuken (Culemborg) jammie
    Grappig!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een zalige zondag!! Je vlinder is een boomblauwtje, een vroege, leuk dat je die gespot hebt! Prachtig is het daar, met even zo prachtige magnolia's. Ik wens je een fijne maandag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word altijd zo blij van bloeiende magnoliabomen, wat is het jammer dat ze zo snel uitgebloeid zijn... Zo te zien weer een heerlijke zondag!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!