zondag 31 mei 2015

Zonloze zondag

Geen groen maar veel zwart-wit

Ik ben blij met mijn blog van afgelopen donderdag, vooral met jullie reacties. Hartverwarmend, ontroerend en fijn om te lezen. Dikke kus!

Het was geen bos-weer deze ochtend, maar wel rommelmarkt-weer. Ahja, het was er een van GoeGekregen, dan blijven we niet thuis hoor!

Kijk eens hoe ik thuiskwam:



Een heel setje! En dat voor 5,50 euro. Goed he!?
Mijn tweedehands-kleren-fobie is al lang en breed over hoor. Binnenkort heb ik meer tweede- dan eerste-hands, fijn! (Ge zijt werkloos of ge zijt dat niet he...).
#DingenDieFijnZijn!

Het lijkt wel alsof de Sint is geweest voor mijn kleerkast...


En kijk, daar is hij! De Sint voor 20 cent, wat een koopje!

Oh, ik ben weer een happy meisje. Hoera, hoera!
De koude, wind en regen ben ik al bijna vergeten.
En als het straks even over is gaan we nog eens langs ons favoriet park, want het is Dag van het Park!



Mijn ervaring van dit moment is een stap op weg
naar een nieuw bewustzijn en nieuwe kansen.
-Louise L. Hay-

Maak er nog een gezellige zondag van,
liefs Els

12 opmerkingen:

  1. Wauw wat een geweldige outfit en sinterklaas hahahaha ik ben er ook zo dol op!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm... Ik zou wel wat kruidnootjes lusten... :-)))
    Wat ben je super geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele outfit voor vijf euro, leuk hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hé sjiek meiske, uwe outfit !! Nondedju die zou ik ook nie laten liggen voor vijf euro !!
    Aha, Sinterklaas is dus al in 't land. Die is goed op tijd dit jaar ;-). Zeg hem maar dat ik ook al heel braaf ben geweest :-) !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goeie outfit! Sjaal is ook te gek! En die Sint, fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hoeft niet werkloos te zijn om tweedehands te kopen hoor ;-), hier wel een baan en ook veel hergebruikt in de kast. Die Sint had ik zeker ook gekocht!
    groet, Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed geslaagd, ik hou ook van tweede hands hoor niks mis mee

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel tof kledingsetje en voor dat geld, amai!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihihi leuk om te lezen dat je ook zo happy wordt van tweedehands kleding. Ik koop al sinds mijn tienerjaren tweedehands kleding en ook schoenen, want tsja je kunt niet zoals ik een laarzentik, een Tante Betsy jurken verslaving en nog meer van die verslavingen hebben als je alles nieuw moet kopen. Ik ben nog geen miljonair, maar wel heeeel rijk hihihi, whahaha maar dan van een ander kaliber. Dikke knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig goed geslaagd, en wat een supercombi. Ik ben jaloers op je sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi setje, superleuke sjaal!! Een wil-ik-ookje... En de sint is schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh echt, voor maar 5 euro??? Daar word je zeker blij van! Superleuk, al die verschillende dessins gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!