dinsdag 18 augustus 2015

Dankbaar voor de vele Dingen Die Fijn Zijn

De fijnste dingen...

...kosten weinig tot geen centen.
Vorige week liet ik mijn nieuwe gordijnen al zien, nu heb ik ook nieuwe kussentjes! Want bij twee van de lakentjes zaten er kussensloopjes, olé! En nog meer olé: in de kringwinkel vond ik voor 0,50 cent per stuk kussens die er in pasten (ongeveer) dus dat ziet er nu zo uit:



Ik borduur ook overal mooie woorden op, ik kan dat niet laten. Een opwijking :)
Zoals je kan zien kan ik niet recht naaien, ik doe dat ook met de hand én als het kussen er al in zit. Je kan dat prutsen noemen maar ik noem dat 'moosen alla Els' :)

Dat zijn dus echt de mooiste dingen, de dingen die je plots ontdekt zonder dat je er naar zoekt... Of soms zoek je ze wel maar verwacht je ze niet te vinden en dan liggen ze daar plots naar jou te lonken in de kringwinkel, geweldig he!
Leve de kringwinkel, om te brengen én te halen.

Er zijn altijd dingen die je kan proberen, lukt het niet jammer maar lukt het wel dan is het super:


Regrowth projectje nummer zo veel: bosuitjes uit de supermarkt. De bovenkant opeten, onderkant in een glaasje water en laat ze maar terug groeien. Super simpel. Het ruikt in het begin nogal maar dat betert.

En helemaal gratis en helemaal niet te plannen:


Onrust in onze tuin! Knap he, het is een soort van nachtvlinder. Zo bewegelijk als een kolibri, vandaar de onscherpe foto :)

Dankbare dinsdag!

Maak er een mooie ontdek- en vind-dag van, zoeken kan altijd nog...

Wij zijn niet rijk door wat wij bezitten maar veeleer
door datgene waar we buiten kunnen.
-Immanuel Kant-
Liefs Els

PS: Vergeet de GIVE AWAY niet.

10 opmerkingen:

  1. Prachtig al je schatten en mooie woorden
    X Es
    ps mijn lief is op de helft, in Brest joehoeoeoeoe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve kussentjes en da's toch echt een bijzondere vlinder !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is het geen kolibrivlinder? De vleugels trillen net zoals een kolibri en je ziet ze steeds vaker hier in “het hoge noorden”. Inderdaad heel moeilijk om scherp op de foto te krijgen, maar zo mooi om te zien hoe de vleugels zo snel kunnen bewegen. Het zijn echt nectar vlinders. En woorden borduren... hier zit er nog eens die dat zo graag doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kussens, helemaal Els als je het me vraagt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is volgens mij wel een flinke vlinder, jeetje!
    Lijkt echt een vogel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super uitspraak van Immanuel Kant, ga hem meteen noteren, bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi, die geborduurde tekst op het kussen! en fijn, kringloopgeluk :-) en wauw die vlinder!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk bezig! Wat leuk die colibrivlinder. Mijn moeder was er laatst ook al zo verheugd over. Ze wilde hem aan me laten zien maar hij was weer weg. Nu weet ik waarheen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!