woensdag 30 december 2015

BIJzonder

Deze mensen maakten 2015 extra BIJzonder voor mij:

Weer een afwijking van een opwijking . Deze keer een BIJzondere. Vandaag zet ik graag 10 mensen in de bloemetjes die voor mij 2015 mooier hebben gemaakt.
Ik koos voor mensen die jullie ook kennen of kunnen leren kennen, kwestie van 2016 geïnspireerd te beginnen!

In willekeurige volgorde:
* Brené Brown : trouwe lezers zagen haar al vaker voorbijkomen. Haar boeken en speeches blijven een bron van inspiratie, kracht, wijsheid en hulp.
* Tourist LeMC : geweldige muziek, wijze teksten en brandend actueel. Als ik kon schrijven zoals hij...
* Griet op de Beeck : schreef boeken die mijn ziel raakten, vol zinnen om te onderlijnen. (Of kon schrijven zoals zij...)
* Mina Caputo : niet alleen zangeres van mijn favoriete groep maar tevens een vrouw met ballen (letterlijk). Het ultieme voorbeeld om volledig jezelf te zijn.
* Hanneke Stuart : een geweldig inspirerende schrijfjuf. Een juf die goesting geeft!
*Wes Anderson : net als Blogland is Wesland geweldig en zou het de echte wereld mogen worden...
* Irene & Astrid : De Flow hoort mij mij, ik ben echt een Flow-meisje. En dat blijf ik, jaar na jaar...
* Daan Rosenberg : maakt de wereld écht mooier. Op een groene manier, man naar mijn hart!
*Lou en de CCC : Lou is open, eerlijk, inspirerend en een warm mens. Ik voel me thuis rond haar kampvuur.
* Maantje Piet : de jongste dochter van Daan en Jan, haar online zien verschijnen tovert steeds een glimlach op mijn gezicht!

Bedankt aan al deze mensen, maar ook aan de mensen die minder bekend zijn en nog meer voor mij betekend hebben. Jullie weten wie jullie zijn, ik zie jullie graag en wens jullie een geweldig 2016! Dikke kus!

Onze zelfgemaakte Kerstkaart: Maak 2016 BIJzonder!

Ik wens jullie allemaal geweldig fijne feesten en een geweldig opwijkend 2016!
(Volgend jaar Woord van het jaar? ;) )
Dikke kus!

You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
-Friedrich Nietzsche-

Liefs Els



12 opmerkingen:

  1. Hallo Els,
    Ik wens jou en je familie een heerlijke jaarwisseling en een fantastisch, gelukkig, gezond en heel creatief 2016. Tot volgend jaar,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Els,
    Dankjewel voor de leuke tips. Ik ken niet iedereen op je lijstje, dus ik zal er zeker eens naar op zoek gaan. Voor jou ook een leuk eindejaar en een prachtig 2016 gewenst, met veel creativiteit, heerlijke natuurwandelingen, hartverwarmende momenten, lieve mensen om je heen...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooooi en ja de opwijking wordt het woord van 2016!
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar zouden we 'opwijkend' aan kunnen melden?
    Of zou Google het oppikken als wij gewoon heel vaak opkijkend opkijkend opkijkend typen? :-)))
    Wist je dat mijn Ravelrynaam 'Happybee' is? Leuk hè?
    Gezellige jaarwisseling en een Zoemzoentastisch 2016 met veel opwijkingen!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Opwijking is een prachtwoord, dus die houden we er in voor het nieuwe jaar :-)

    Verder wil ik U een hele fijne jaarwisseling toewensen met veel spelletjesplezier, ontdekkingen, plezier en ontwikkeling op elk gebied. En geniet nooit met mate ;-)
    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijne blog dit. Inspirerend. Voor jou en de jouwen ook een inspirerend 2016 en een fijne jaarwisseling

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Els, ik wens jou en jouw Karel fantastische dagen toe. Dat je in 2016 meer en meer mag groeien en nog meer dingen achter je kunt laten. Blijf alsjeblieft wie je bent Els, je bent een bijzonder mens!! Knuffel!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van je, ik wens jou en Karel een geweldige jaarwisseling en een fantastisch 2016 toe! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bedankt voor alles wat je deelt!
    Ik wens je een gezellige jaarwisseling en een uitdagend nieuw jaar X

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je leuke kaartje hangt hier, grappig gemaakt! Een fijn nieuw jaar voor jullie ook!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dank je wel voor de tips.
    Ik wens jou een super 2016!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mag ik dan zeggen dat JIJ mijn 2015 BIJzonder maakte.
    Opwijking, een geweldig woord! en toegegeven, ik heb er wel een paar :)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!