dinsdag 22 december 2015

Dank

Dankbare dinsdag doet deugd

Zeker vandaag. Nog steeds wat ziekjes en seffens moet ik gaan werken. Het gaat een drukke week worden, met veel extra uren en dagen werken.
Met dat in het vooruitzicht helpt het extra goed om eens te beseffen wat ik allemaal heb om dankbaar voor te zijn:
- een lieve man die me soigneert
- werk dat ik graag doe
- een geweldig fijne blog-wereld vol lieve Madammen
- veel mooie kerstkaarten in de brievenbus
- lieve mensen die mijn Echte Els postkaarten kopen
- een goed boek waar ik in bezig ben
- het is niet koud buiten, fijn op de fiets
- mooie muziek en veel geweldige mensen met acties op StuBru
- lekker zelfgebakken brood
- en veel acrobaatjes in de tuin:


Ik ben een Dankbaar meisje, jij ook?

Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars.
-Les Brown-

Een fijne Dankbare Dinsdag gewenst!
Liefs Els

7 opmerkingen:

  1. Fijn Dankbare Dinsdag lijstje!! Ik ga dat voor mezelf ook maar eens doen, goed idee!!
    Sterkte met de drukke werkweek en alvast hele fijne feestdagen gewenst!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne dagen met veel vreugde en licht puntjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, ik ben ook dankbaar. En dankzij jou realiseer ik me dat. Bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke lange lijst vol dankbaarheid! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn Els, dikke beterschapsknuffel en energie voor de pittige daagjes! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een mooie verzameling van fijne dingen die je daar opnoemt :) Beterschap en werkse in deze drukke tijd met vast alleen maar lieve klanten.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!