zondag 13 december 2015

Joepie, kaartjes!

Een nieuwe lijn postkaarten


Jawel, de tekeningen van de Echte Els schriftjes (ook nog te koop) zijn nu ook te verkrijgen als postkaarten.
Vers van de drukker op stevig, 300 gram, postkaartpapier. Nog net op tijd voor de feestdagen :)

(Zoals je kan zien is de achterkant een 'echte postkaart-achterkant')
Je kan kiezen uit: Sneeuwklokje, Celebrate, Thinking of you, Vos en vogel, Hou me vast, I know, Liefs en Liefde!

De vorige lijn kaartjes was best snel uitverkocht dus ik zou me haasten...
1 Euro voor een kaart
6 Euro als je ze alle 8 neemt
en vanaf 5 stuks geen verzendkosten voor België en Nederland!
#DingenDieFijnZijn :)
Mail me maar.


Met dank aan de linkervoetjes om alles druk-klaar te maken! Dikke kus.

Om gelukkig te zijn,
moet men in het geluk geloven.
-Leo Tolstoj-

Nog een zalige zondag verder,
liefs Els

8 opmerkingen:

  1. Leuk Els! Misschien kun je volgend jaar kerstkaarten ontwerpen?
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het met Sandra eens, volgend jaar kerstkaartjes?
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaartjes zijn mooi! Ik weet dat heel zeker ...er liggen er hier al thuis te wachten om verzonden te worden!
    Aan alle twee de paar voetjes een fijne week gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat leuk!! Ziet er goed uit Els!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh, ze zijn weer leuk! Goed bezig ;-)!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!