dinsdag 15 december 2015

Merci

Merci Karel, again

Gisteren moest ik nog eens een echo van mijn borst laten nemen. De cyste leek gegroeid volgens de gynaecoloog, vandaar. Gelukkig bleek ze niet zo hard gegroeid dat ze al moet worden leeggezogen, oef.
Ik ben geen held in die dingen en daarom is het extra fijn dat Karel dan een dag vakantie neemt om mijn handje vast te houden :)

Dus ben ik dankbaar voor zijn handje en zijn knuffels én ben ik dankbaar voor de goede uitslag, olé olé!



Maak er nog een fijne Dankbare Dinsdag van!
Enne, er zijn nog kaartjes :)

Hoe minder jij jouw hart openstelt voor anderen,
hoe meer jouw hart zal lijden.
-Deepak Chopra-

Liefs Els

17 opmerkingen:

  1. Oh dat is goed nieuws. En nu hopen dat het zo blijft. High 5 voor Karel!! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is heel fijn nieuws voor jullie. Een felicitatie waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is fijn !!!!!!! Dikke knuffel voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is heel fijn ,fijne dankbare dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn voor je. Dikke kus van Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een goed nieuws, Heel erg fijn!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn om te lezen dat je een goede uitslag had en dat je grote steun je hand vast hield!! Dat is Liefde!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een jaar of 7 hetzelfde voorgehad, alleen moest mijn knobbeltje er wel direct uit. Zenuwslopende momenten weet ik. Tof dat je iemand hebt om je bij te staan. Karel you rock! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oef gelukkig......En wat is jou Karel toch een liefke
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ware Liefde <3
    En een super uitslag! x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn voor jou dat je goed nieuws kreeg!
    Groetjes, Vlimbouter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig liep het vandaag met een sisser af! Fijn hoor, die Karel die er op alle momenten zo voor je is. Volgens mij hebben heel wat volgers van je blog hem inmiddels al in hun hart gesloten. Ik in ieder geval wel :) Laten we hopen dat de cyste zich nog lang gedeisd houdt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oei, wat werd ik bang toen ik de eerste twee zinnen las - gelukkig loopt het verhaal goed af! Voor jou moet dit wel een hele geruststelling zijn om de feestdagen in te gaan. Fijn, zo'n goednieuwsverhaal.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oef, gelukkig goed afgelopen. Elke keer weer die stress, bah!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gelukkig maar. Lief dat Karel mee gaat. Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goed, ook toen, had ik mijn man, toen nog mijn vriend, aan mijn zijde staan. En we zijn nog altijd beste maatjes! Die heb je nodig, hé, op zo'n momenten!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!