dinsdag 16 februari 2016

Dankbaar in de liefde

Valentijn tussen de vogeltjes

Ik ben super dankbaar voor het geweldig fijne weekend dat ik samen met Karel doorbracht in een Centerparcs bungalow.
Het was koud (buiten én binnen) en nat (buiten) maar we hadden het lekker gezellig samen. Ons fototoestel begaf het, maar de fun was er niet minder om.
We lazen (ik: Connie Palmen uit en Anna Gavalda begonnen), voederden vogels, gingen iets eten, wandelden, aaiden beestjes op de kinderboerderij, gingen naar de kringwinkel, speelden een potje scrabble,... Hemel op aarde dus.


Ik had natuurlijk Geluksplanten bij!  





Mijn beste vriend op de kinderboerderij!



Dagen zonder vlees, zo lekker kan dat zijn !





En toen was de kodak kapot :)
Ik geniet nog even na en vertrek dan naar mijn werk, ook iets om dankbaar voor te zijn!

Liefde is niet samen naar elkaar kijken
maar samen in dezelfde richting kijken.
-Antoine de Saint-Exupery-

Fijne dankbare dinsdag nog,
liefs Els

20 opmerkingen:

  1. Fijne blogpost weer van je. Ik reageer niet vaak maar lees je wel altijd hoor. Ik zag net dat Marloes je oma is, leuk, haar volg ik ook. Fijn dat je zo kunt genieten van de kleine en grote dingen. Ik kan dat ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt in elk geval toch wel een aantal heel leuke foto's van je hemelse weekend!
    Ik ben dit weekend ook aan Anna Gavalda begonnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heerlijk rustig gezellig liefdevol weekend dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi uitstapje. leuk die geluksplantjes laat je die daar achter ?? :)
    Mooie dag samen .
    Kijk om je heen en geniet !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie hebben een heerlijke tijd gehad! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super Els, wat héérlijk!!!
    Maar eh.... Je hebt toch geen geluksplanten achtergelaten bij de kinderboerderij hè? :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lang leve de liefde! Oh dat geitensnoetje. Ik had vroeger ook een geitje. Zo lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heerlijk even een weekend genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, geluk en gelukkig zijn zit vaak in de kleine dingen!! Je verwoordt het weer zo mooi in deze blogpost!! Fijn dat je Valentijnsweekend dit heeft gebracht!!
    Lieve groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heerlijk voor jullie Els! Jullie zijn zo goed in genieten samen, geweldig om te lezen.
    Liefs, Mirjam.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heerlijk weer zo samen!! En dan die lieve diertjes er nog bij... Top!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gezellig blog heb je, kwam het bij toeval tegen.
    Ik ga zeker meer van je volgen
    Groet, Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Binnen ook koud? Wat een geweldig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ondanks een kapotte kodak toch nog fijne foto's! Lekker ontbijtje maar ik ben zo stom geweest om ook 40 dagen snoep af te zweren... daar gaan de choco en strontjes! Kei stom!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn! En wat een schattige geit, jouw vriendje, ik ben dol op geiten, zelfs op hun geur ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!