dinsdag 17 mei 2016

Dankbare dinsdag again

Veel om dankbaar voor te zijn:

Een week geleden had Karel een ongeval met de fiets, op weg naar zijn werk. Naast veel schaafwonden, blauwe plekken en kneuzingen heeft hij ook een barst in zijn dijbeen. Ik ben dus, naast mijn werk, al een hele week verpleegster. Aangezien ik een brave patiënt heb valt dat goed mee hoor, maar toch.

Ik ben dankbaar dat we gisteren toch even naar ons favoriete park konden gaan, Karel op krukken. Ik ben ook dankbaar voor de extra rust die deze wandeling bracht. Op krukken ga je zo veel trager: echt slowwandelen. Je ziet en hoort veel meer, een aanrader ;)

Voor de Wolkenclub!

2 extra benen ;)



Geluksvis.

Waterwolken.



On the road...


Vandaag probeert Karel alweer aan het werk te gaan, hoewel dat me wat zenuwachtig maakt ben ik ook trots op mijn flinkerd!

Ik ben ook dankbaar voor de rust en het voedsel voor mijn ziel dat Moeder Natuur mij keer op keer brengt.

En ik ben ook blij-dankbaar voor de eerste bestellingen die al binnenliepen.
Wie mij extra happy wil maken doet vandaag nog een bestelling :) Dank u wel!

Liefde trekt een olifant door een sleutelgat.
-Samuel Richardson-

Maak er een mooie Dankbare Dinsdag van lieverds,
liefs Els

10 opmerkingen:

  1. Mooie foto's en oei Karel! Wens hem een snel herstel... alhoewel dat die slowwandelingen wel prachtige foto's opleveren!
    Fijne dinsdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap voor die lieve man van je. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap gewenst, wat een ongelukkige val is dat geweest.
    Je foto's zijn mooi, ik leer ook steeds meer hoe helend de natuur kan werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De natuur geeft zoveel, mooi heh?!
    Hoe is het Karel vandaag vergaan?
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap voor manlief en een fijne dankbare dinsdag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Camouflage vis!
    Weet je wat ik zo grappig vind; de krukken laten zich niet tot schaduw omtoveren :-)))
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig is Karel weer aan de beterende hand. Maar oei die barst in zijn dijbeen doet mij wel huiveren. Voorzichtig hoor! Heerlijke wandeling weer en zoveel moois van de natuur hè. Het blijft genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat jullie al weer samen kunnen wandelen. Wat is het genieten buiten <3
    Ik hoop dat Karel's verdere herstel voorspoedig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hopelijk ondertussen al beterschap voor Karel!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!