donderdag 5 mei 2016

Geen opwijking op deze mooie donderdag...

Opwijkende donderdag zonder veel woorden

Vandaag en morgen zijn Karel en ik samen thuis, olé! (Ik moet pas zaterdag weer werken.) Dus gaan we er samen van profiteren en wat naar de mooie blauwe hemel kijken ipv naar een blauwig scherm;)



Toch dit mini blogje willen/moeten (van mijzelf) schrijven is misschien ook wel een opwijking. Het vasthouden aan structuur :)


Vrijheid is alleen een zeker bezit van hen
die de moed hebben haar te verdedigen.
-Perikles-

Alvast een weldadig weekend gewenst,
liefs Els

12 opmerkingen:

  1. Veel plezier els en karel ,het is fantastisch weer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig, samen thuis en niks moeten maar alles mag. Veel plezier samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klein maar fijn blogje. Jullie een even weldadig weekend. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Groot gelijk!
    Geniet je vandaag een beetje namens mij?
    Ik mag naar een blauw scherm staren de hele dag... :-((
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Volgens mij hebben we allemaal een prachtig soort zomerweer. Ik hoop dat jullie dagen goed waren.
    Werk ze morgen X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij ons hing er gister ook een hoop 'liefde' in de lucht :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie hé zo'n mooie blauwe lucht, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!