dinsdag 11 oktober 2016

Willen zien

Slepen...

Er zijn van die dagen dat ik uit bed spring, er zijn van die dagen dat ik me er uit moet slepen. Koude, nat en grijs, regels, pijntjes of kwaaltjes,... Allemaal dingen die maken dat ik iets minder springerig ben. Maar ook allemaal dingen die bij het leven van alledag horen.
Soms is er geen sleep-factor, soms is het een combinatie, soms zijn ze het allemaal samen. Vandaag is het een kleine samenkomst ;)

Dan helpt het denken aan Dankbare Dinsdag. Want er is altijd iets om dankbaar voor te zijn!


Als je het maar wil zien. En ik wil!
Jij?

Leer om onderscheid te maken tussen
wat je voedt en wat je ondermijnt.
-Christina Feldman-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
liefs Els

9 opmerkingen:

  1. Ik herken dat het hoort bij het leven maar ik vind altijd wel een lichtpuntje in de dag.
    Ik wens je ook een dankbare Dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lang leve de dankbare dinsdag XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'Wat je voedt en wat je ondermijnt', dat is prachtig geschreven. Ik wens je hernieuwde levenslust zonder lichamelijke ongemakken, X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En zolang je dat kan zien gloort er altijd licht. Mooie quote! Na slepen komt weer springen. Hou je taai.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig zijn er genoeg andere dagen die volop 'voeden'.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jazeker! Zulke dingen, dingen die fijn zijn en waarvoor je dankbaar kunt/wilt zijn, die doen het 'm. Groot of klein, dat zijn de dingen die je er op moeilijkere tijden doorheen slepen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ja, hoor, er zijn zo van die dagen... je eens slecht voelen mag ook hé. Maar gelukkig zijn er altijd lichtpuntjes. (lichtpuntjes: soms zijn ze groot, soms zijn ze klein, je hoeft ze niet te zoeken, je kunt ze ook zijn. Sukha.)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!