dinsdag 6 december 2016

Dank u Lize

Lize Spit @The Park

Zondag gingen we naar Lize Spit die vragen kreeg voorgeschoteld door Jelle Van Riet. Boeiend! (Je kent Lize wel van haar geweldig debuut Het Smelt hé.)

Bij deze ben ik de Bib van Deurne dankbaar dat ze dit organiseerden. Maar ik ben vooral ook Lize dankbaar! Omdat zij zo eerlijk, moedig en oprecht was. Ze sprak vrijuit over hoogsensitief zijn, je onzeker voelen, geen mening hebben, het niet weten,... Ze stelde zich heel kwetsbaar op en dat maakte het extra mooi. Het maakte voor mij ook dat ze als een heel sterke, wijze vrouw overkwam. Merci Lize!
Ik kwam er wijzer en gelukkiger buiten, meer kan een mens niet verlangen van een zondagnamiddag.


En als je gelukkig bent dan moet je dat delen...#Geluksplant :)


Blijdschap is besmettelijk.
Begin vandaag een epidemie.
-Maria Fontaine-

Nog een fijne Dankbare Dinsdag,
en bedankt aan iedereen die mijn bundel al kocht!
liefs Els

3 opmerkingen:

  1. Mooi! En een mooie quote! Jij ook erg bedankt voor de fijne post gisteren in de bus :-). De kinderen vroegen meteen weer mijn aandacht, dus de bundel heb ik nog niet kunnen opendoen helaas. Dat wil ik graag eens helemaal rustig doen op een avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel... mooie boekentip voor de kerstcadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!