zondag 18 december 2016

De Warmste Zondag

Zalige Zondag

Vegan brunch in de Starfish & Coffee : zalig.
Amai, amai, ik heb bijna nog nooit in mijn leven zo veel en zo lekker gegeten: aanrader!
Daarna, jaarlijkse traditie: een bezoekje aan Music For Life te Boom.
Wij dragen ons vlammetje al met trots:


Niet vergeten om jullie plaatjes aan te vragen! Dat van ons is al aangevraagd: Bro Hymn van Pennywise, voor Natuurpunt.

De centjes die ik via jullie aankoop van mijn bundel inzamelde voor Lezen for Life zijn ook al doorgestort, dikke merci!
Er zijn trouwens nog steeds een paar bundels te koop, geschenkideetje?

Ik hou er van om goed te doen, ik krijg daar een warm hartje van. Net als van jullie lieve reacties en aankopen! Dikke kus!

Kies niet met je hoofd maar met je hart.
Je verstand is er om keuzes te begrijpen,
niet om ze te maken.
-Ton Van Der Kroon-

Nog een warme zondag gewenst,
liefs Els

6 opmerkingen:

  1. Mooie zondag Els enne durf het niet te typen...maar.....nog geen bundeltjes, ik denk dat de postmeneer of mevrouw deze leest onder de boom haha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn. Nog een warme zondagavond voor jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne warme zondag, zo te zien. Een goede oplader voor deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Els, ik bestel je boek na de feestdagen. Lijkt me beter in deze hectische post-tijd. En wat een fijne zondag, X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een fijne zondag heb je gehad. Ik hoop dat je batterij weer fijn vol zit. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klinkt weer als een heerlijke zondag. En goed doen doe je goed X

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!