dinsdag 27 december 2016

Oef!

Oef, we hebben het overleefd ;)

Goedemorgen, ik mag het misschien niet zeggen maar wat ben ik blij dat die eerste 'feest-week' er op zit! Daar ben ik vandaag, op deze Dankbare Dinsdag dankbaar voor.
De laatste weken van het jaar zijn zo druk: extra dagen én uren werken, super druk overal en dan nog al die feesten... Voor iemand met ptss iets te veel van het goede ;)

Ik kijk al uit naar het begin van het nieuwe jaar, vol rust en regelmaat. Ik klink oud, I know...

Origineel van mijn bundel: Balanceren tussen angst en liefde , met geluk daar tussen in....

Als je loslaat, kan opeens alles.
-Jacobine Geel-

Maak er nog een fijne Dankbare Dinsdag van lieverds,
Els

13 opmerkingen:

  1. Zaterdag nog oliebollen bakken voor Jan en alleman en dan........inderdaad dan weer alles normaal!
    Zalig zegt deze stuiterbal
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is ook wel heel druk altijd, die laatste paar weken van het jaar. Dan ben ik ook altijd weer blij met de schone regelmaat van het nieuwe jaar!
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kreeg een heel leuk geschenkje met Kerst... een handgetekend nog wel! :-) Het had niet veel gescheeld of ik had hetzelfde voor haar gekocht maar door de drukte van de laatste weken was het er niet van gekomen. Dus je mag er zeker van zijn dat ik er heel blij mee ben. Moest je nog geen plannen hebben voor het nieuwe jaar : zo'n nieuw pakketje ELSkaarten zou ook leuk zijn voor je winkeltje (tiptiptip) :-) En ook ik ga nu genieten van 2 weken zalige rust en uiteraard heel erg van onze kleine Baptist... in alle rust! Laat de regelmaat maar snel komen! Ik wens je een gezellig en rustig eindejaar. Uiteraard ook voor je Karel! Voor jullie allebei! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De aanloop naar Kerst vond ik het drukst, dat liep mij over de schoenen. De Kerstdagen zelf heb ik als feestelijk en rustig ervaren. Ik hoop dat je je ritme weer terugvindt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoor januari al roepen, zo fijn! Dat ik al twee weken griep heb, geeft aan de ene kant rust en aan de andere stress. Ik begrijp je in ieder geval volkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk ook uit naar de gewone week. Gewoon rust en regelmaat, heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lang leve de rust reinheid en regelmaat. Een behoefte die menigeen met je deelt hoor. Nog even de oliebollendrukte door 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kijkt ernaar uit en toch.... ook weer fijn als het voorbij is heb ik ook beetje tegenstrijdig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, ik de k er ook zo over en vele met ons, lees ik hierboven :-)))
    Alhoewel ik januari altijd pittig vind; het gemis aan zonlicht en blaadjes aan de bomen werkt dan heel sterk bij mij door.
    Nog even doorbijten!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee zeggen is ook een optie. Bij ons is Kerst voor de familie, oud en nieuw is voor onszelf, in alle rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vond kerst en alles wat daar bij hoort heerlijk maar na 1 januari alles eruit, fris en rust. Ik hou daar ook van! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja hoor, de feesten zijn superdruk ... anderzijds heb ik dit jaar 2 weken vakantie met Kerst en Nieuw. Dus écht uitkijken naar begin januari doe ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het was mooi en gezellig en druk.
    Nog een weekje vakantie, dus heerlijk:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!