zondag 29 januari 2017

Vogelweekend

Kalmjesaandag

De pijn aan mijn voet blijkt een peesontsteking. Veel rusten is dus de boodschap.
Ideaal voor Het Grote Vogeltelweekend! Heb jij al geteld? Wij wel, ik telde welgeteld één houtduif :( Normaal hebben wij (soms) 3 houtduiven en een tortelduif én een merel én een roodborstje... Het is vandaag te mooi weer denk ik, na die koude dagen zijn ze allemaal de hort op :)

Karel deed nog een toertje met de auto met mij, we lieten nog een Geluksplant achter (zie Instagram), seffens schrijf ik nog een recensie, we spelen nog een potje scrabble en ik lees wat voor de kachel. Gezellig!

Maar ik mis wel mijn portie wandelen :(
Maar we gaan niet klagen, alles komt goed.

Ahja, ik heb mij donderdag een beetje vergist, sorry! Deze donderdag doen we dE LeeSclub, je kan nog aanhaken. De donderdag daar op maak ik reclame voor jullie. Stuur maar links in van familie, vrienden, geliefden. Dat mag ook een goed doel zijn waar je meer aandacht voor wilt, of een knappe blog die je kent of een link naar een handig diy-filmpje,... Alles wat jij graag met ons wilt delen is welkom via een mail met linkje naar mij. Doen!


Wat je wilt ontvangen, moet je eerst geven.
-Lao-Tse-


En voor nu: nog fijn vogels tellen en een liefdevolle week gewenst!
Dikke kus,
Els

8 opmerkingen:

  1. Auw een peesontsteking,hoe kom je daar nu aan? Nou laat het maar snel overgaan want die voetjes (en je hoofd) willen lopen. Gelukkig ben je er toch nog even lekker uit geweest om weer zo'n prachtgeluksplant neer te zetten. Wat een mooierds toch steeds! Al met al klinkt het als een hele gezellige dag. De vogels kozen kennelijk voor de anonimiteit 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier een beste telling, reuze leuk dus denk dat alle vogeltjes hier zaten haha
    Sterkte XXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap gewenst met die ontsteking!
    Ik heb ook weinig vogels gezien... Jammer!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap! Hier werd de telling na 5 minuten gestaakt vanwege te saai! (Schoonzoon was aan het tellen. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook benieuwd hoe je aan die peesontsteking komt. Als je het zelf al weet... Een verwaarloosd pijntje? Te lang op favoriete versleten schoenen gelopen? :-))) (kan ik me allebei wel iets bij voorstellen :-)))
    Beterschap!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik telde ook zaterdag en zondag. Helaas ook niet zoveel vogels dit jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Het is altijd fijn om van jullie te horen! Bedankt voor je reactie!!!